30 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Ekomersy 2014. Podczas Gali towarzyszącej 7. edycji Targów eHandlu, już po raz 3-ci, przyznane zostaną wyróżnienia firmom, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie.
Wagę konkursu potwierdza lista ubiegłorocznych zwycięzców:
- najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu – InPost;
- najlepsze rozwiązanie płatnicze – PayU;
- najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie – Click Apps;
- najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami – GetResponse;
- najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu – Answear.com;
- najlepsza platforma sklepowa – Shoper;
- innowacja Roku – Shoplo;
- najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów – Trusted Shops;
- człowiek roku – Tomasz Karwatka.
Udział w konkursie to dobra okazja na promocję swojego biznesu także dla firm, które dopiero zdobywają swoją pozycję rynkową. Zgłaszające się firmy przedstawiają dokonania z ostatniego roku prezentując swoje rozwiązania i ich realizację (case study), opis wprowadzonych innowacji oraz dane statystyczne.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[cytat]Konkurs jest tak naprawdę świetną panoramą rynku e-commerce i co roku pozwala na łatwe zapoznanie się z najlepszymi rozwiązaniami, które oferowane są na rynku. Nagrody przyznawane są podczas specjalnej Gali w trakcie Targów eHandlu co sprawia, że wyróżniona firma bardzo szybko zauważana jest przed środowisko branżowe, a także media. Daje to niepowtarzalną okazję na promocję swojego rozwiązania i dotarcie z nim do jak najszerszego grona odbiorców.
[autor]Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0[/autor][/cytat]
Ekomersy to także siła społeczności. W jednym z etapów konkursu odbywa się głosowanie internautów, gdzie praktycznie każdy może wskazać najlepsze rozwiązanie w danej kategorii.
W ten sposób wyłaniana jest najlepsza piątka firm, które poddane zostaną głosowaniu jury. W poprzedniej edycji konkursu swoje głosy oddało blisko 10.000 osób, co jest bardzo dobrym wynikiem zważywszy na wysoką specjalizację branży.
W finałowej fazie konkursu głosy w każdej kategorii oddają jurorzy oraz absolwenci programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl). W skład Rady Jurorów wchodzą przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Maciej Sękowski (Marketer+), Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów) oraz przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi statuetka w tym roku.
Jeśli chcesz pokazać swój biznes w całym e-commerce’owym środowisku, to zgłoś firmę do konkursu. Możliwe, że to właśnie Twój produkt spotka się z największym entuzjazmem branży.
Zgłoś swoją firmę tutaj: ekomersy.pl.
Uwaga: Zgłoszenia nadsyłać można tylko do 30.06.