Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych, ogłosiła nominowanych do tytułu AdMan Roku 2016, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Nominacje zostały przyznane w dwóch równoległych kategoriach AdMan Roku 2016 – Agencje Reklamowe oraz AdMan Roku 2016 – Domy Mediowe. Do 28 marca przedstawiciele środowiska reklamowego mogą oddać głos na wybranych przez siebie kandydatów. Wyniki konkursu poznamy podczas Gali AdMan Roku, która odbędzie się 6 kwietnia w Villi Foksal w Warszawie.
Ideą konkursu AdMan Roku jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Wśród tegorocznych nominowanych znaleźli się:
W kategorii AdMan Roku 2016 – Agencje Reklamowe:
- Dariusz Andrian – CEO VML Poland,
- Patrycja Bruź-Soniewicka – dyrektor zarządzająca Saatchi & Saatchi IS,
- Olgierd Cygan – wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe
- Marek Gargała – prezes Publicis Worldwide Polska,
- Grzegorz Krzemień – prezes GoldenSubmarine,
- Jacek Olechowski – prezes Mediacap SA,
- Anna Pańczyk – CEO Grey Group,
- Hubert Stadnicki – prezes i dyrektor kreatywny agencji Bardzo.
W kategorii AdMan Roku 2016 – Domy Mediowe:
- Ewa Góralska – managing director MullenLowe Mediahub,
- Anna Jarosz-Badziak – dyrektor zarządzająca Vizeum Polska,
- Magdalena Kolenkiewicz – dyrektor generalna Starcom,
- Agnieszka Kosik – prezes MediaCom,
- Agata Majecka – general manager Zenith,
- Renata Wasiak-Sosnowska – CEO Havas Media,
- Kamil Wiszowaty – managing director Value Media
W trakcie gali zostanie również wręczona nagroda specjalna AdMan 5-lecia.
Pełne uzasadnienie wszystkich nominacji, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.adman.press.pl. Uprawnione do głosowania agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe mają prawo do oddania jednego głosu w każdej z kategorii, w którym wskażą od jednego do trzech nominowanych, niezatrudnionych w danej firmie lub podmiocie powiązanym z nią strukturalnie.
Marketer+ jest patronem medialnym piątej edycji konkursu AdMan Roku 2016.