Które marki w tym roku najlepiej wykorzystały potencjał TikToka? Odpowiedź poznamy już 10 grudnia podczas gali TikTok Ad Awards 2025 w Warszawie. W czwartej edycji największego konkursu reklamowego organizowanego przez TikToka ponownie wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne kampanie, które angażowały społeczność, wyznaczały trendy i przyniosły wymierne efekty. Znamy już listę nominowanych we wszystkich kategoriach. Wśród nich znalazło się 15 polskich firm!
Poznaj najbardziej kreatywne i angażujące kampanie tego roku
TikTok to przestrzeń, gdzie króluje kreatywność, odważne pomysły podbijają serca użytkowników, a innowacyjne kampanie wyznaczają nowe standardy zaangażowania i skuteczności. Konkurs TikTok Ad Awards powraca po raz czwarty, by wyróżnić marki, które nie boją się przekraczać granic oraz kampanie, które bawiły społeczność, pobudzały wyobraźnię i przyniosły realne rezultaty. W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, jury przyzna również nagrodę w kategorii Greatest Impact. Laureatem zostanie marka, która w innowacyjny sposób wykorzystała potencjał TikToka, łącząc kreatywność, zaangażowanie społeczności i działania nastawione na realną zmianę społeczną.
Jury złożone z liderów i ekspertów z branży reklamy, marketingu i platform cyfrowych wyłoniło już nominowanych wśród zgłoszeń z Europy Środkowej. Na shortliście 4. edycji konkursu znalazło się 15 polskich firm, które zebrały łącznie aż 20 nominacji, dominując szczególnie kategorie Greatest Branding oraz Greatest Creative.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Które marki tym razem powalczą o tytuł najlepszych kampanii na TikToku?
Greatest Branding
Nagroda dla kampanii, które połączyły odważne, stworzone z myślą o TikToku kreacje z innowacyjnymi strategiami, skutecznie budując świadomość marki.
Nominowani:
- Knorr | Szama 24/7
- Pepsi | UNTOLD festival
- McDonalds | McCafé 6 PLN
- McDonalds | Super Combo
- Magnum | Bon Bon
- Kaufland | Grandma Icon
- Matrix
- Kaktus | Neřešto tariffs
- Samsung | EmbassZ
- Maybelline | Teddy Tint
- Plush
- Pracuj.pl
Greatest Performance
Kategoria wyróżniająca kampanie, które osiągnęły wyjątkowe wyniki sprzedażowe i skutecznie przełożyły kreatywność na realne działania użytkowników.
Nominowani:
- Media Expert
- SkyShowtime | Langer
- Yoxo
- SelfPay
- Flip.ro
- Sephora Romania | Black FridayFlip.ro
- Samsung Romania | Live Shopping
- Philips Romania | Lumea
- Konesso
Greatest Creative
W tej kategorii nagrodzone zostaną firmy, które wyróżnia kreatywne podejście do obecności na TikToku, od dobrze przemyślanego połączenia działań płatnych z organicznymi do kampanii, które rezonowały na platformie.
Nominowani:
- McDonalds | Bambi’s concert
- Maybelline | Get Ready With Me
- McDonalds | McWrap
- Lisner
- Lay’s
- Sklepy Komfort
- Knorr | Szama 24/7
- OLX | Jobs
- NYX
- Philips Romania | Lumea
Greatest Impact
Nowa kategoria wyróżniająca kampanie, które wykorzystały potencjał TikToka do tworzenia pozytywnej zmiany, łącząc kreatywność z realnym wpływem i silnym zaangażowaniem społeczności. Liczy się nie tylko forma, ale i cel – jury ocenia zarówno storytelling i pomysłowość, jak i skuteczne połączenie działań płatnych i organicznych w ramach jednej kampanii.
Nominowani:
- Pepsi | UNTOLD festival
- Twister | Do It Yourself!
- BCR | Pensii
- BCR | Holiday season
- Rossmann | Run
- Pepsi & Lay’s
Greatest TikTok
Zgłoszenia z kategorii Greatest Creative, Greatest Branding i Greatest Performance rywalizują również o nagrodę główną – Greatest TikTok. Jest to tytuł przyznawany za najlepszą kampanię na TikToku: taką, która jednocześnie wyróżniła się kreatywnością, innowacyjnymi pomysłami w duchu TikTok-first i wzmocniła przekaz poprzez mądre wykorzystanie produktów reklamowych, osiągając w ten sposób imponujące rezultaty.
Finałowa gala TikTok Ad Awards 2025, na której poznamy zwycięzców, odbędzie się 10 grudnia w Warszawie.



