29 maja w Krakowie w siedzibie firmy Google miała miejsce gala finałowa. Finaliści z odrobiną stresu stanęli do rywalizacji omawiając modele biznesowe, stosując przy tym różnorodne formy prezentacji, stając następnie pod ostrzałem pytań od ekspertów, aby w efekcie zdobyć upragnioną wygraną.

Podczas uroczystości nagrodzono najlepsze projekty biznesowe w ramach głównego konkursu, który był jednym z elementów projektu Kanwa Przedsiębiorczych. Głównym zadaniem było opracowanie modelu biznesowego w oparciu o założenia Canvas Business Model Generation, autorstwa Alexandra Osterwaldera. Celami projektu było poszukiwanie innowacyjnych pomysłów, sprawdzenie szans ich powodzenia oraz edukacja w zakresie myślenia w kategoriach modelu kanwy BMG. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Zgłoszono ponad 400 projektów, z których wybrano szczęśliwą dziesiątkę – finalistów projektu.
Gościem Gali Finałowej był Artur Andrus, który wspierał całą inicjatywę od początku, a podczas eventu błyskotliwie przedstawił swój punkt widzenia na przedsiębiorczość z perspektywy człowieka estrady. Do finalistów skierował słowa: – Spokojnie od tego tylko zależy Wasze całe życie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Po ciepłym i optymistycznym przywitaniu uczestnicy stanęli do rywalizacji. Dziesięciu finalistów prezentowało oraz broniło swoje prace przed jury eksperckim, w skład, którego wchodzili: Janusz Matusz, Tomasz Łucek, Mateusz Tułecki, dr Seweryn Rudnicki, Karolina Bartkowska-Mazur, Szymon Surmacz oraz Patryk Podleśny.
Nagrody przyznano w dwóch kategoriach: „Mój pierwszy pomysł na biznes” oraz „Rozwijam swoją firmę”. Po burzliwych obradach jury przyznało główną wygraną w postaci 30 000 zł na rozpoczęcie swojego biznesu Panu Radosławowi Kneszowi (za projekt Alergis – platforma skierowana do alergików), a kolejne 30 000 zł otrzymała Pani Kinga Jurkiewicz na rozwój swojej firmy (za platformę Spokido ułatwiającą dzieciom zapisywanie się na różnorodne aktywności fizyczne).
– Z głębi serca powiem Wam, że Kanwa zmieniła moje życie! – tak Pani Kinga Jurkiewicz cieszyła się trzymając w rękach wygraną, a Pan Radosław Knesz zwięźle podsumował swój udział kierując miłe słowa dotyczące projektu: – to świetna inicjatywa!.
Kanwie Przedsiębiorczych towarzyszył cykl 6 ogólnopolskich konferencji, podczas których, każdy
z uczestników mógł spotkać się z najlepszymi praktykami i ekspertami biznesu.
Za realizację projektu odpowiada firma TLConsulting. Mecenat nad projektem objął Podkarpacki Bank Spółdzielczy.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.