Co jest ważniejsze w dzisiejszym marketingu: kreatywność czy technologia? Infoshare stawia pomiędzy nimi znak równości i zapowiada dwudniową Marketing Stage podczas tegorocznej edycji konferencji. Zaproszono ekspertów analitycznych, takich jak Chris Penn czy Scott Brinker, jak i twórczych wizjonerów - Bryana Kramera, Marka Schaefera, Pawła Tkaczyka czy Jacka Kotarbińskiego. Infoshare rozpocznie się 8 maja i potrwa 2 dni.
Polscy marketerzy na Infoshare 2019
Na Infoshare nie mogło zabraknąć największych polskich nazwisk. Ze swoimi prelekcjami wystąpią m.in. Janina Bąk, Kamil Kozieł, Paweł Tkaczyk i Maciek Budzich. Jakie tematy będą dominować?
- Kamil Kozieł (PrezART): Narracja zmieniająca postawy odbiorców
O miejsce na półce marketera bije się dziś chmara podręczników dotyczących storytellingu, copywriting i innych angielsko brzmiących frazesów. Wszystkie one mają pomóc odnaleźć odpowiedź na pytanie “Jak pisać?”, “Jak przekonywać?”, “Jak żyć?”. Jednak precyzyjna odpowiedź na te pytania jest trudna (a na to ostatnie, to może nawet niemożliwa), dlatego przydałby się jakiś szkiet, po którym projektant komunikacji marketingowej mógłby się poruszać równie sprawnie co Jon Snow po Północy. Taki szkielet przedstawi Kami na Marketing Stage.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Janina Bąk (Janina Daily): Co rozbawiło martwego łososia? Czyli o tym, jak oszukują nas liczby.
Craig Bennett jest neuropsychologiem, który przeprowadzał zaawansowane skany mózgu (fMRI) w celu zbadania wpływu określonych sytuacji społecznych na emocje człowieka. Pewnego razu, w celu dostrojenia maszyny, wsadził do tomografu… martwego łososia i otrzymał wyniki wskazujące na silne emocjonalne reakcje owej ryby na pokazywane jej zdjęcia. W tej prezentacji opowiem o tym, jak to możliwe, że łosoś okazał się wesołkiem, mimo iż chwilę wcześniej umarł. O tym, skąd wiemy, czy nasze dane i wyniki badań dobrze oddają rzeczywistość, i czy prawdą jest, że statystyka nigdy się nie myli. A także o narzędziu najważniejszym dla każdego badacza – zdrowym rozsądku.
- Paweł Sala (Freshmail): Masz wiadomość :)
Jak sprawić, aby odbiorcy newslettera czuli podniecenie jak Meg Ryan i Tom Hanks, gdy czekają na korespondencję? Na to pytanie Paweł odpowie przedstawiając sprawdzone sposoby budowania relacji z subskrybentami przy pomocy e-mail marketingu.
- Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com): Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka?
Nowoczesne technologie w marketingu to dziś ponad 5.000 różnorodnych aplikacji. Nasze dane są przetwarzane na wiele sposobów i są podstawą do rozwoju coraz lepszych algorytmów sztucznej inteligencji. Jak zmieniać się będzie nasze życie pod tym względem w najbliższej dekadzie? O tym podczas wystąpienia Jacka Kotarbińskiego.
- Tomasz Woźniak (Futuremind.com): Czy marketing potrzebuje „transformacji cyfrowej” i czym ona właściwie jest?
W czasach kiedy prawie 90% ludzi korzysta z internetu za pomocą urządzenia mieszczącego się w kieszeni, stajemy przed wyzwaniem dostosowania się do tej zmiany nawykowej. Jak wybrać właściwy moment i technologię, aby skutecznie dotrzeć do odbiorców? Tego dowiedzą się uczestnicy Infoshare z wystąpienia Tomasza.
Penn, Brinker, Griffin – zagraniczne nazwiska w agendzie Infoshare 2019
Infoshare co roku zaprasza również zagranicznych ekspertów w branży, którzy opowiadają o bieżących trendach marketingowych i starają się znaleźć odpowiedzi na najbardziej aktualne pytania. Kto wystąpi?
- Scott Brinker (HubSpot): 3 Martech Industry Trends: Ecosystems, Experts, and (Citizen) Engineers + na Inspire: The New Rules of Marketing Technology & Operations
W tym wystąpieniu Scott opowie o trzech trendach kształtujących obecnie branżę marketingową – dojrzewaniem ekosystemów platform martechowych, łączeniem oprogramowania z usługami oraz integracji komercyjnego oprogramowania z niestandardowym rozwojem.
Scott wystąpi również na Inspire Stage, największej scenie Infoshare. W wystąpieniu The New Rules of Marketing Technology & Operations Scott opowie o zasadach i operacjach, które wdrażają najnowocześniejsze zespoły marketingowe na świecie. Dotyczą one m.in. automatyzacji i centralizacji procesów.
- Christopher Penn (Trust Insights):Cognitive Marketing: How AI Will Change Marketing Forever
Chris w tym wystąpieniu poruszy temat zastosowania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach marketingowych. Uczestnicy prelekcji dowiedzą się, w jaki sposób przygotować firmę na wdrożenie algorytmów AI, jakie są jego ich najpopularniejsze zastosowania oraz jak w tym kontekście pokierować swoją karierą.
- Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) Business Reimagined: How to Adapt to a World Without Loyalty
W swojej prezentacji opartej na książce “Marketing Rebellion” Mark przedstawi zaskakujące odkrycie nowych realiów konsumenckich. Opracowując badania i dzieląc się anegdotami, Mark pokazuje, w jaki sposób zmienić strategię biznesową,, aby znacząco połączyć się z klientami w buncie przeciwko marketingowi, reklamie i PR oraz budowac stabilny biznes w erze cyfrowej.
- Mick Griffin (Brand24): All the things wrong with Social Selling, and how to do it right!
Mick podczas swojego wystąpienia pokaże przykłady źle wdrożonego social sellingu przez marki oraz zaprezentuje, w jaki sposób można te modele ulepszyć. Po prezentacji uczestnicy wyjdą z wiedzą, w jaki sposób skonstruować efektywny lejek sprzedażowy w kanałach social media.
- Mick Russel (Music Radio Creative): Podcasting: How to reach a brand new audience
To wystąpienie to przede wszystkim dużo praktycznych wskazówek dotyczących tworzenia podcastów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób uruchomić, rozwijać i zarabiać na własnym podcaście. Mick Russel opowie również o technicznej stronie: jak wybrać sprzęt do pracy, którego mikrofonu użyć i jaki interfejs audio będzie najbardziej optymalny.
- Phil Pallen (Phil Pallen Collective): Branding Is Your Secret Weapon
Podczas prelekcji Phila przekonasz się, że branding nie służy temu, by wyglądać atrakcyjnie. To najpotężniejsze narzędzie biznesowe, jakim dysponujesz. Wystąpienie będzie pokazem taktyk marketingu cyfrowego, które wdrażają największe marki na świecie.
Wstęp na Marketing Stage zapewnia Conference Pass. W ramach tej wejściówki można również wziąć udział w side eventach. W tym roku podczas Great Networking Party w Starym Maneżu wystąpi Krzysztof Zalewski. Z kolei After Party odbędzie się w nowej industrialnej formule na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska. Bilety na www.infoshare.pl w zakładce registration.