Zastanawiasz się, jak wykorzystać AI przy optymalizacji treści i kampanii marketingowych? Jak przygotować firmę do wdrożenia AI i automatyzacji w obszarze digital marketingu? Jak sztuczna inteligencja może wspierać codzienną pracę agencji reklamowej czy social media managera? Wreszcie: jak zgodnie z prawem włączyć AI do swoich działań? Podpowiedzi znajdziesz w najnowszym numerze „Marketera+”.
W nowym wydaniu „M+” eksperci dzielą się wskazówkami, które pomogą Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w tworzeniu contentu, prowadzeniu komunikacji czy opracowywaniu strategii marketingowych. W numerze znajdziesz porady na temat konstruowania skutecznych promptów. Dowiesz się, z których narzędzi warto korzystać i jak w 5 min stworzyć własnego bota GPT. Przeczytasz także ciekawe case studies i felietony, które wzbogacą Twoją wiedzę.
Zachęcamy również do lektury artykułów dotyczących skutecznej komunikacji. Dzięki nim przekonasz się, jak przyciągnąć uwagę i wzbudzić zaangażowanie czytelników, jak wykorzystać AI, aby uprościć język komunikatów, oraz jak tworzyć dostępne treści w social mediach.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „M+” 64 o AI w marketingu
O budowaniu marki osobistej w rozmowie z Łukaszem Murawskim i Magdaleną Zaremską mówi Ash Rathod – brand story strategist, założyciel agencji kreatywnej DFC Studio. Z kolei o zmianach w technologii i prawie, a także wyzwaniach związanych z wdrożeniem trybu uzyskiwania zgody (consent mode v2), opowiadają Witold Wrodarczyk, CEO i założyciel Adequate Interactive Boutique, oraz Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, radca prawny i współwłaścicielka kancelarii MyLo.
W najnowszym numerze znajdziesz także wywiad z Tomaszem Graszewiczem, CEO firmy doradczo-szkoleniowej AI wizards oraz agencji Job’n’Joy oraz Shake the Cake, który opowiada o rewolucji AI w marketingu.
Specjalny dodatek o reklamie (D)OOH rzuca natomiast światło na trendy i wyzwania związane z reklamą outdoorową. Eksperci podpowiadają, jak planować kampanie (D)OOH, integrować je z innymi kanałami marketingowymi, umieszczać reklamy zgodnie z prawem oraz mierzyć efektywność działań. Wskazują także na zalety DOOH w porównaniu z tradycyjną reklamą zewnętrzną.
Zamów „M+” 64 o AI w marketingu
Z „M+” 64 dowiesz się m.in.:
- jak stać się hipersprawną firmą, która wykorzystuje sztuczną inteligencję,
- jak działają interaktywne formaty reklamowe napędzane przez AI,
- jak skonstruować skuteczny prompt,
- jak wykorzystać AI do generowania leadów,
- jak z pomocą AI zaplanować treści z uwzględnieniem fraz kluczowych,
- jak wykorzystywać dane i optymalizować kampanie dzięki sztucznej inteligencji,
- jak z upraszczaniem języka radzą sobie ChatGPT i Gemini,
- jak wykorzystać AI w przygotowywaniu strategii działania w social mediach,
- jak samodzielnie stworzyć bota GPT,
- jak wykorzystać AI do poprawy doświadczeń uczestnika programu lojalnościowego,
- jak zagraniczne brandy wykorzystują sztuczną inteligencję w swoich kampaniach,
- jak korzystać z AI, aby uchronić się przed konsekwencjami prawnymi,
- jak sztuczna inteligencja wpłynie na przyszłość marketingu.
Z dodatku specjalnego o reklamie (D)OOH dowiesz się m.in.:
- jakie są najnowsze trendy i innowacje w reklamie (D)OOH,
- jak tworzyć reklamy zewnętrzne, które przyciągają uwagę,
- jak integrować reklamę (D)OOH z innymi kanałami i działaniami marketingowymi,
- jak krok po kroku zmierzyć widownię kampanii DOOH,
- jak umieszczać reklamy przy drogach publicznych zgodnie z prawem.
„M+” 64 to aż 148 stron lektury, która pomoże Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz pokaże, jak zaplanować skuteczną kampanię (D)OOH.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Daria Anioł, Jakub Barabasz, Maciej Bojda, Piotr Bombol, Agata Chmielewska, Aleksandra Derc, Kamil Dmowski, Bartosz Ferenc, Adrian Gasiński, Paweł Goliasz, Tomasz Graszewicz, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Filip Hołowczyc, Agnieszka Indebska, Andrzej Jachim, Paulina Kapica, Oskar Kolmasiak, Łukasz Kosuniak, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Maciej Łapiński, Damian Majrowski, Agnieszka Maszewska, Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Robert Milewski, Łukasz Murawski, Daria Niezabitowska, Jędrzej Osiński, Joanna Pełech-Mikulska, Ash Rathod, Paweł Romański, Katarzyna Skrzypczak, Jacek Szlak, Klaudia Szostok, Katarzyna Świerkot-Chromik, Marek Tobota, Ievgen Vector, Magdalena Wójcik, Witold Wrodarczyk, Magdalena Zaremska.
Można spekulować na temat przyszłości sztucznej inteligencji, niemniej jej obecny i przyszły wpływ na marketing jest niepodważalny. Warto więc być na bieżąco z najnowszymi trendami. Jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci efektywnie wykorzystać możliwości AI.