Zastanawiasz się, jak wykorzystać AI przy optymalizacji treści i kampanii marketingowych? Jak przygotować firmę do wdrożenia AI i automatyzacji w obszarze digital marketingu? Jak sztuczna inteligencja może wspierać codzienną pracę agencji reklamowej czy social media managera? Wreszcie: jak zgodnie z prawem włączyć AI do swoich działań? Podpowiedzi znajdziesz w najnowszym numerze „Marketera+”.

W nowym wydaniu „M+” eksperci dzielą się wskazówkami, które pomogą Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w tworzeniu contentu, prowadzeniu komunikacji czy opracowywaniu strategii marketingowych. W numerze znajdziesz porady na temat konstruowania skutecznych promptów. Dowiesz się, z których narzędzi warto korzystać i jak w 5 min stworzyć własnego bota GPT. Przeczytasz także ciekawe case studies i felietony, które wzbogacą Twoją wiedzę.
Zachęcamy również do lektury artykułów dotyczących skutecznej komunikacji. Dzięki nim przekonasz się, jak przyciągnąć uwagę i wzbudzić zaangażowanie czytelników, jak wykorzystać AI, aby uprościć język komunikatów, oraz jak tworzyć dostępne treści w social mediach.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „M+” 64 o AI w marketingu
O budowaniu marki osobistej w rozmowie z Łukaszem Murawskim i Magdaleną Zaremską mówi Ash Rathod – brand story strategist, założyciel agencji kreatywnej DFC Studio. Z kolei o zmianach w technologii i prawie, a także wyzwaniach związanych z wdrożeniem trybu uzyskiwania zgody (consent mode v2), opowiadają Witold Wrodarczyk, CEO i założyciel Adequate Interactive Boutique, oraz Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, radca prawny i współwłaścicielka kancelarii MyLo.
W najnowszym numerze znajdziesz także wywiad z Tomaszem Graszewiczem, CEO firmy doradczo-szkoleniowej AI wizards oraz agencji Job’n’Joy oraz Shake the Cake, który opowiada o rewolucji AI w marketingu.
Specjalny dodatek o reklamie (D)OOH rzuca natomiast światło na trendy i wyzwania związane z reklamą outdoorową. Eksperci podpowiadają, jak planować kampanie (D)OOH, integrować je z innymi kanałami marketingowymi, umieszczać reklamy zgodnie z prawem oraz mierzyć efektywność działań. Wskazują także na zalety DOOH w porównaniu z tradycyjną reklamą zewnętrzną.
Zamów „M+” 64 o AI w marketingu
Z „M+” 64 dowiesz się m.in.:
- jak stać się hipersprawną firmą, która wykorzystuje sztuczną inteligencję,
- jak działają interaktywne formaty reklamowe napędzane przez AI,
- jak skonstruować skuteczny prompt,
- jak wykorzystać AI do generowania leadów,
- jak z pomocą AI zaplanować treści z uwzględnieniem fraz kluczowych,
- jak wykorzystywać dane i optymalizować kampanie dzięki sztucznej inteligencji,
- jak z upraszczaniem języka radzą sobie ChatGPT i Gemini,
- jak wykorzystać AI w przygotowywaniu strategii działania w social mediach,
- jak samodzielnie stworzyć bota GPT,
- jak wykorzystać AI do poprawy doświadczeń uczestnika programu lojalnościowego,
- jak zagraniczne brandy wykorzystują sztuczną inteligencję w swoich kampaniach,
- jak korzystać z AI, aby uchronić się przed konsekwencjami prawnymi,
- jak sztuczna inteligencja wpłynie na przyszłość marketingu.
Z dodatku specjalnego o reklamie (D)OOH dowiesz się m.in.:
- jakie są najnowsze trendy i innowacje w reklamie (D)OOH,
- jak tworzyć reklamy zewnętrzne, które przyciągają uwagę,
- jak integrować reklamę (D)OOH z innymi kanałami i działaniami marketingowymi,
- jak krok po kroku zmierzyć widownię kampanii DOOH,
- jak umieszczać reklamy przy drogach publicznych zgodnie z prawem.
„M+” 64 to aż 148 stron lektury, która pomoże Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz pokaże, jak zaplanować skuteczną kampanię (D)OOH.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Daria Anioł, Jakub Barabasz, Maciej Bojda, Piotr Bombol, Agata Chmielewska, Aleksandra Derc, Kamil Dmowski, Bartosz Ferenc, Adrian Gasiński, Paweł Goliasz, Tomasz Graszewicz, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Filip Hołowczyc, Agnieszka Indebska, Andrzej Jachim, Paulina Kapica, Oskar Kolmasiak, Łukasz Kosuniak, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Maciej Łapiński, Damian Majrowski, Agnieszka Maszewska, Aleksandra Mikołajczyk-Tomczak, Robert Milewski, Łukasz Murawski, Daria Niezabitowska, Jędrzej Osiński, Joanna Pełech-Mikulska, Ash Rathod, Paweł Romański, Katarzyna Skrzypczak, Jacek Szlak, Klaudia Szostok, Katarzyna Świerkot-Chromik, Marek Tobota, Ievgen Vector, Magdalena Wójcik, Witold Wrodarczyk, Magdalena Zaremska.
Można spekulować na temat przyszłości sztucznej inteligencji, niemniej jej obecny i przyszły wpływ na marketing jest niepodważalny. Warto więc być na bieżąco z najnowszymi trendami. Jesteśmy przekonani, że wskazówki naszych ekspertów pomogą Ci efektywnie wykorzystać możliwości AI.