
Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces.
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA MARKA OSOBISTA?
Czytając książkę, dowiesz się:
- dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
- czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
- jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
- co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
- jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
- gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
- gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
- jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym.
Agnieszka Walczak-Skałecka – Projektuje i wdraża strategie PR i marketingowe oraz dba o komunikację marek małych i średnich przedsiębiorstw, produktowych i osobistych. Prowadzi szkolenia i warsztaty, głównie z zakresu budowania marki (w tym osobistej). Czasem opowiada też o kreowaniu wizerunku publicznego, stylizacji oraz trenuje komunikację werbalną i niewerbalną. Wykłada na uczelniach wyższych poruszając tematykę budowania marki osobistej, public relations, strategii marki oraz marketingu (w tym marketingu targowego). Doradza i wspiera lokalne społeczności w realizacji różnych inicjatyw, głównie edukacyjnych, i sama je współtworzy (Czwartki z Social Media w Lublinie, LbnSocial, TEDxLublin, Fundacja Rozwoju Designu LuCreate). Pisze między innymi na agnieszkaskalecka.com
„Wierzę, że silne marki osobiste mogą zmienić świat, dlatego pomagam je budować i lepiej komunikować.”
Tytuł: Silne marki osobiste zmieniają świat
Autorka: Agnieszka Walczak-Skałecka
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Słowa i Myśli