Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w e-commerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na czterech scenach Forum IAB 2023. Poznaj agendę wydarzenia, które odbędzie się w dniach 30-31 maja w Warszawie.
Widmo groźby recesji gospodarczej, wzrostu bezrobocia, wysokich kosztów działalności oraz niskiego poziomu konsumpcji – to tylko niektóre z czynników, które wpływają na biznes. Dodatkowo wojna w Ukrainie to kolejny element obciążający całą sytuację. Dlatego podczas dwóch dni Forum IAB 2023 ponad 100 wybitnych ekspertów świata marketingu, nauki i biznesu podzieli się praktycznymi rozwiązaniami i doświadczeniami oraz zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy związane ze zmianami w branży.
Kluczowe wystąpienia podczas Forum IAB 2023
Na scenie Forum IAB prelegenci odpowiedzą na pytanie, co wnosi długoterminową zmianę, daje pozytywny efekt w biznesie i rozwija branżę internetową oraz co sprawdzi się w tych ciekawych czasach.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2023 wystąpi Janina Bąk, która opowie o tym, że już dawno nie wystarczy mieć opinii. Przedstawi też, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki.
Do tej części organizatorzy zaprosili również Martynę Zastawną, założycielkę WoshWosh, popularyzatorkę cyrkularności w Europie, określaną przez „Forbes” jako jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Martyna Zastawna wygłosi prelekcję pod tytułem „Czy green business jest rzeczywiście green? O komunikacji, transparentności i odpowiedzialnym biznesie”.
Mówcy sesji plenarnej Forum IAB nie tylko edukują, ale także inspirują. „Czy AI ma talent?” wie Marcin Prokop, dziennikarz, prezenter i producent programów telewizyjnych, który sprawdzi potencjał sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w biznesie.
W sesji plenarnej wystąpią ponadto: Daniel Knapp (Chief Economist, IAB Europe) oraz Sergii Denysenko (CEO, MGID), Tadeusz Żórawski (Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO, DIMAQ Professional), prof. Dariusz Doliński (członek rzeczywisty Polskiej Akademii Nauk, pracownik naukowy Uniwersytetu SWPS), Łukasz Grobelny (analityk, COO, Questpass), Adam Nitecki (General Manager E-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie) oraz Filip Beźnicki (Managing Partner, Stratosfera).
Ponad 80 wystąpień, ponad 100 prelegentów
W ciągu dwóch dni tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce ponad 1000 uczestników wydarzenia będzie mieć okazję wysłuchać ponad 100 prelegentów na czterech scenach.
Wystąpienia zostały podzielone na sześć bloków tematycznych, podczas których omówione zostaną kluczowe aspekty marketingu:
- Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.
- Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.
- Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.
- Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.
- Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.
- Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.
W agendzie Forum IAB 2023 znajdują się m.in.:
- Dlaczego CMO powinien częściej jadać obiad ze swoim CEO – o zmieniających się kompetencjach w służbie rozwoju i obrony biznesu. Anna Sakowicz, Publicis Groupe, Michał Kaliński, YOTTA.
- Tanio, szybko i wygodnie – jak potrzeby konsumenta i dostępna infrastruktura wpływają na efektywność marketingu. Agata Pilacińska Jakubowska, Google Poland, Marek Pełszyński, LPP.
- „Sticky journey” – o tym, jak pozorny chaos pomaga angażować Zetki i Millenialsów w komunikację McDonald’s. Jakub Strutyński, McDonald’s Polska, Katarzyna Strachota, Dentsu Creative.
- Art of ad failure. Jak mówiąc „sprawdzam” nauczyć się więcej z porażek niż z sukcesów. Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, DIMAQ Professional, Marta Ulman, Grupa Pracuj.
- Najnudniejsze medium świata – jak zbudować coś, czego nikt nie będzie czytać, czyli jak nowi odbiorcy zmieniają media i dlaczego powinniśmy ich posłuchać. Rafał Madajczak, Gazeta.pl.
- AI pokonała Kasparova czy pokona stratega? Szymon Kukanow, PHD.
- Kreatywny fraud – nie tylko boty i farmy klików. Nieuczciwe działania w branży reklamowej i jak się przed nimi bronić? Olga Kamińska, Grupa OMD, DIMAQ Professional, Agnieszka Petla, Grupa OMD, DIMAQ Professional.
- Na zdrowie! Jak marki wykorzystują trendy konsumenckie zmieniające oblicze sektora health&wellness. Adrianna Kubik, They.pl, DIMAQ Professional.
- Czy kryzys ekonomiczny oznacza kryzys kreatywny. Marcin Skrzypek, Saatchi&Saatchi, Piotr Grabowski, Saatchi&Saatchi.
- Syndrom pochorobowy: czyli co nam „weszło w krew” po pandemii. Jakie trendy w zachowaniach konsumentów stały się codziennością i jak to zmieniło nasz rynek. Agnieszka Parfienowicz, Mindshare, Trener DIMAQ, Karolina Chołuj, Mindshare.
Te i ponad 70 innych tematów wystąpień oraz bilety na wydarzenie dostępne są na stronie forumiab.pl. W ramach każdego bloku tematycznego odbędą się prezentacje, które pozwolą uczestnikom na wnikliwe przeanalizowanie poruszanych kwestii oraz zdobycie praktycznych umiejętności.
Forum IAB 2023 – dla kogo, gdzie i kiedy
Forum IAB 2023 odbędzie w dniach 30-31 maja 2023 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Konferencja skierowana jest do profesjonalistów z branży marketingowej oraz osób zainteresowanych tematem. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, które będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
W ramach biletu na Forum IAB 2023 uczestnicy otrzymują:
- 2 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy,
- sesję plenarną i ponad 80 wystąpień w sześciu blokach tematycznych,
- stałą przerwę kawową oraz lunch każdego dnia,
- wstęp na afterparty,
- dostęp do materiałów pokonferencyjnych.
O Forum IAB
Forum IAB to organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konferencja marketingowa. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają najnowsze trendy i sposoby na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych. Zwykle są to dwa intensywne dni spotkań i ponad 80 bezkompromisowych wystąpień najlepszych ekspertów marketingu, biznesu i nauki. Konferencja organizowana jest od ponad 20 lat.
Nad programem Forum IAB czuwa 48-osobowa Rada Programowa. Przewodniczącą Rady Programowej jest Wiola Łada-Szewczenko, Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań w PZU. Wiceprzewodniczącymi Rady są: Małgorzata Niska, Head of Media Strategy w dentsu Polska oraz Roman Grygierek, Prezes Zarządu w INIS.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt. Posiadaczom przysługuje również rabat na zakup biletu w ramach programu DIMAQ Employer.
„Marketer+” jest patronem medialnym wydarzenia.
Materiał partnera