„Wyjątkowe położenie Hotelu Kasprowy, nowoczesne rozwiązania i niebywała dbałość o każdy szczegół – te najważniejsze czynniki sprawiają, że nasz hotel to idealny wybór na organizację konferencji i spotkań biznesowych” – mówi Bożena Chowaniec, dyrektor sprzedaży działu MICE w Grupie Bachleda.

Dyrektor sprzedaży działu MICE w Grupie Bachleda.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Znajdujemy się w wyjątkowej lokalizacji z jednym z najbardziej rozpoznawalnych widoków w Polsce – widokiem na Giewont. Co sprawia, że Hotel Kasprowy wyróżnia się na tle innych obiektów i jest chętniej wybierany na miejsce organizacji poważnych spotkań biznesowych i konferencji?
Hotel Bachleda Kasprowy w ostatnim dziesięcioleciu przeszedł szereg zmian, które objęły nie tylko modernizacje architektoniczne. Podnieśliśmy także poziom usług i jakość obsługi oraz zmieniliśmy standard oferowanych pokojów. Przeszliśmy długi i wymagający ogromnej uważności proces rebrandingu. Opracowaliśmy strategię działań na wielu płaszczyznach operacyjnych, co pozwoliło nam na pełną kontrolę nad zmianami.
Wszystkie zmiany staraliśmy się wprowadzić w sposób nienaruszający odpoczynku naszych gości. Z perspektywy czasu uważam, że nie tylko stworzyliśmy miejsce, które zachwyca położeniem, wnętrzem, kuchnią czy pakietem usług zapewniającym komfortowy wypoczynek, lecz także wykreowaliśmy przestrzeń idealną do pracy i rozwoju biznesowego na najwyższym poziomie.
Jakie oferty i pakiety dodatkowe czekają na organizatorów spotkań zawodowych i konferencji, którzy wybierają Hotel Bachleda Kasprowy?
Niewątpliwym atutem naszego hotelu jest nowoczesna infrastruktura multimedialna, która pozwala prowadzić najbardziej zaawansowane technologicznie prezentacje czy szkolenia. Nasze sale konferencyjne, a właściwie centrum konferencyjne, mogą pomieścić łącznie ponad 900 osób. Dodatkowo dają możliwość transmisji spotkań, wykładów czy prezentacji bezpośrednio do pokojów lub lobby hotelowego. Służą do tego trzy specjalne kanały.
Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu narciarskiego Szymoszkowa i kąpieliska geotermalnego. Zarówno w lecie, jak i w zimie nasi goście mogą relaksować się na świeżym powietrzu i cieszyć oczy widokiem gór. Hotel dysponuje rozbudowaną strefą wellness & SPA, w której skład wchodzą m.in. trzy zewnętrze jacuzzi oraz basen z fantastycznym widokiem. Nasza strefa SPA to ponad 2 tys. m² przestrzeni do aktywnego spędzania czasu i relaksu.
Dzięki elastyczności w organizowaniu usług jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej nietypowym wymaganiom gości.
Jakie zmiany wprowadzili Państwo w hotelu Bachleda Kasprowy, aby podnieść standard świadczonych usług i stworzyć przestrzeń elegancką, luksusową, a jednocześnie profesjonalną i przyjazną dla biznesu?
Największe zmiany dotknęły hotel pod względem architektonicznym. Podnieśliśmy standard pokojów, zmieniliśmy wystrój, rozbudowaliśmy wspomnianą już strefę wellness & SPA. Poprawiliśmy także funkcjonalność centrum konferencyjnego i sal szkoleniowych. Jednocześnie wdrożyliśmy szereg szkoleń i standardów podnoszących jakość obsługi naszych gości. Zintegrowaliśmy również swoje działania z innymi obiektami, które funkcjonują w Grupie Bachleda. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko i sprawnie zorganizować zarówno bardzo duże konferencje, jak i mniejsze, kameralne szkolenia czy imprezy indywidualne.
W najbliższym czasie do Grupy Bachleda dołączy obiekt gastronomiczny Karczma Kulig, która pomieści prawie 300 osób. Dzięki niej będziemy mogli zaproponować gościom prawdziwe góralskie posiady przy muzyce i dobrym jedzeniu, z którego słyną nasze restauracje.
Co jest dla Pani najważniejsze w sprzedaży usług oferowanych przez Grupę Bachleda?
Grupa Bachleda to przede wszystkim wykwalifikowana kadra, która doskonale zna potrzeby gości oraz na bieżąco śledzi i wdraża najnowsze trendy w hotelarstwie i gastronomii. To zgrany zespół, który świetnie sobie radzi w najbardziej stresujących i wymagających sytuacjach.
Nie bez znaczenia jest fakt, że w Grupie Bachleda wielu pracowników związanych jest z nami od ponad dwudziestu lat, co sprzyja budowaniu przyjaznych relacji z gośćmi. Firmy czy osoby indywidualne, które przyjeżdżają do naszych obiektów, czują się bezpiecznie i stabilnie, kiedy widzą znajome twarze.
Dobra znajomość gości oraz długotrwałe relacje biznesowe, które zbudowaliśmy, pozwalają nam personalizować oferty jeszcze bardziej szczegółowo i wyprzedzać potrzeby klientów. Zdajemy sobie sprawę z tego, co lubią i czego oczekują. Nieustannie się rozwijamy, a to wymaga stabilnego i zaangażowanego zespołu. W tej branży to kluczowy element, który bezpośrednio wpływa na zadowolenie gości i naszą własną satysfakcję.
Materiał partnera