Już 16 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Marketing and Technology Congress, w trakcie której zostaną poruszone tematy istotne z perspektywy nowoczesnego marketera m.in.: ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying.
Program zawiera 11 merytorycznych sesji tematycznych, podczas których prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a przygotowane panele dyskusyjne pozwolą na wymianę własnych spostrzeżeń.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Niecodzienna formuła spotkania zakłada oprócz prelekcji czy prezentowania case studies – Talk Show: Data-Driven Marketing – marketing automation, programmatic buying, real-time analytics. Uczestnicy konferencji będą mieli szansę wzięcia udziału w wyjątkowej dyskusji z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących zróżnicowane branże.
Konferencja skierowana jest do osób, które odpowiadają za wyniki sprzedaży i promocji, w szczególności do: brand managerów, marketing managerów, product managerów, specjalistów ds. marketingu, interactive managerów, dyrektorów i osób zarządzających pionami, działami i komórkami sprzedaży i marketingu oraz właścicieli firm i prezesów.
Wydarzenie jest odpowiedzią na zainteresowanie książką „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” pod redakcją naukową Jarosława Królewskiego i Pawła Sali, a tematyka naturalnym rozwinięciem gorących tematów podejmowanych w książce, wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.
Więcej informacji dotyczących wydarzenia Marketing and Technology Congress znajduje się tutaj.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.