TIGERSUNITED2: #BRANDCORE to II edycja wirtualnej konferencji organizowanej przez agencję Social Tigers. Tym razem tematem przewodnim jest budowanie marki. Wśród prelegentów Franciszek Bazyli Georgiew, Karolina Kawska, Martyna Celuch i Filip Lewandowski z Social Tigers, a także przedstawiciele marek współpracujących z agencją, m. in. I’M Inter Motors i Krowarzywa. Wydarzenie startuje 11 września o godz. 9:30. Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy: www.tigersunited.pl.
#BRANDCORE to odpowiedź na to, że “budowanie wizerunku” i “twarda sprzedaż” to pojęcia, które oddaliły się od siebie na skalę niemal kosmiczną. Podczas konferencji specjaliści z Social Tigers i ich goście (w sumie 10 prelegentów) wezmą na warsztat relację pomiędzy działaniami brandowymi a aktywną sprzedażą. Zdemontują proces pozyskiwania klienta i pokażą, w jaki sposób połączyć konsekwentne budowanie zasięgów z działaniami domykającymi sprzedaż i zapewniającymi biznesowi rozkwit.
Wydarzenie odbędzie się w formule interaktywnych paneli dyskusyjnych połączonych z prelekcjami. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają darmowy dostęp do nagrań z konferencji.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W ramach działań towarzyszących dzień przed konferencją odbędą się darmowe konsultacje na grupie Tygrysy Socialu. Zainteresowani będą mogli umówić się na indywidualne rozmowy z ekspertami ze społeczności. Więcej informacji: www.tigersunited.pl.