Budowanie relacji z marką to złożony i długotrwały proces. Im więcej uwagi poświęcimy jakości kolejnych kampanii, tym większe prawdopodobieństwo, że osiągniemy sukces.
Inwestycje w budowanie marki przynoszą długofalowe korzyści i realne zyski. Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji odbiorców z marką w przyjaznym i eksperckim otoczeniu.
Dzieli się tą wiedzą w e-booku „Od kreacji do relacji”, z którego dowiesz się m.in. o:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- procesie budowania relacji z marką,
- kontroli i optymalizacji w realizacji kampanii,
- dobrych i złych praktykach w projektowaniu kreacji,
- odpowiedniej identyfikacji i ekspozycji marki,
- doborze celebrytów do kampanii,
- budowaniu autentycznych przekazów.
„Od kreacji do relacji” to publikacja, w której Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska dzieli się wskazówkami dotyczącymi budowania kreacji reklamowych, skutecznych w kontekście nawiązywania relacji z marką.
E-book można pobrać bezpłatnie pod tym linkiem.
Materiał partnera