W trzecim w 2022 r. wydaniu „Marketera+” skupiamy się na budowaniu doświadczeń użytkownika. Specjaliści od UX, UI, programowania, copywritingu oraz mediów społecznościowych doradzają, jak tworzyć skuteczne komunikaty, strony WWW i oferty. Nasi autorzy piszą m.in. o najnowszych rozwiązaniach, które warto uwzględnić w projektowaniu, podpowiadają, jakie badania prowadzić i z jakich narzędzi korzystać, a także dzielą się wskazówkami na temat środków językowych pasujących do poszczególnych kanałów komunikacji.
Sporo uwagi poświęcamy tworzeniu stron internetowych. Zastanawiamy się, jak zaprojektować nowoczesną witrynę, łączącą użyteczność z kreatywnością. Z jakich technologii korzystać? Jakie są obecne trendy? Jak dbać o treści, pozycjonowanie, dostępność i architekturę informacji? Odpowiedzi m.in. na te pytania przeczytasz w „Forum »Marketera+«”.
W „M+” 53 przyglądamy się również roli psychologii w UX. Szeran Milo pokazuje, jak w praktyce zastosować heurystyki Nielsena, a Ewa Dudek pisze m.in. o prawach terapii gestalt, które przydają się w projektowaniu. Na temat psychologii strony WWW wypowiadają się także Michał Maj i Andrzej Kozdęba, którzy przedstawiają 15 kroków do zaprojektowania witryny budzącej zaufanie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Poza sferą wizualną ważna w UX jest także warstwa słowna. Uwagami na temat języków korzyści i strat dzieli się Katarzyna Sikora-Protasiuk, a Stanisław Konował wskazuje trzy metody prostego języka, które sprawdzą się w tekstach marketingowych. Z kolei pewien językoznawca pisze w felietonie o nietypowym zleceniu i poleca siedem technik… zwierzęco skutecznego copy.
W nowym numerze „Marketera+” znajdziesz też m.in. praktyczny poradnik pisania angażujących tekstów reklam na Facebooku i Instagramie czy artykuł o architekturze informacji na LinkedInie. A gdy używasz mediów społecznościowych (i nie tylko), pamiętaj o emoji. Rolę tych niewinnych znaczków, które mają duży potencjał w marketingu i UX, opisuje Anna Karcz-Czajkowska.
Zanim jednak wgłębisz się w temat numeru, zachęcamy do przeczytania wywiadu z Davidem Aakerem. Emerytowany profesor Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, autor 17 książek na temat marketingu i brandingu, opowiada o konsekwencjach zmian w rozumieniu kapitału marki, najnowszych trendach w brandingu i wyzwaniach przyszłości.
Zamów „M+” 53 o projektowaniu komunikatów, stron WWW i ofert, które angażują i sprzedają
Z „M+” 53 dowiesz się m.in.:
- na co zwrócić uwagę podczas tworzenia nowoczesnej strony internetowej,
- jak dbać o treści, pozycjonowanie, dostępność i architekturę informacji,
- jak szybko i zgodnie z budżetem wdrożyć nową stronę WWW,
- co sprawia, że użytkownicy uznają stronę internetową za godną zaufania,
- jakie są obecne trendy w UX i kiedy warto je wykorzystywać,
- jakie zasady z różnych obszarów psychologii przydają się w projektowaniu UI i UX,
- czym są heurystyki Nielsena i w jaki sposób dzięki nim możesz projektować produkty i usługi spójne z dążeniami klientów,
- jaka jest rola badań UX w projektowaniu strony internetowej i jak je przeprowadzić, jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika,
- jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów,
- jakie techniki prostego języka sprawdzą się w tekstach marketingowych,
- jak korzystać z emoji w marketingu i UX,
- jak pisać angażujące teksty reklam na Facebooku i Instagramie,
- jakie elementy zamieścić na swoim profilu na LinkedInie,
- na co zwrócić uwagę podczas tworzenia wiadomości tekstowych,
- jak odkryć wartość biznesową swojej oferty,
- jak wykorzystywać języki korzyści i strat do konstruowania skutecznych komunikatów,
- jak napisać ofertę zgodnie z prawem.
„M+” 53 to 108 stron inspirującej lektury, która pomoże Ci w budowaniu pozytywnych doświadczeń Twoich odbiorców.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzielili się:
Gabriela Baka, Dorota Bienicewicz, Ewa Dudek, Paweł Dunia, Konrad Dziejarski, Magdalena Fedorczuk, Robert Głowacki, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Adrian Hołota, Łukasz Hodorowicz, Małgorzata Iwańska, Agata Jankowska, Marcin Kalkhoff, Anna Karcz-Czajkowska, Paweł Konopiński, Stanisław Konował, Andrzej Kozdęba, Michał Kuliś, Piotr Lubański, Michał Maj, Ewa Mieżwińska, Szeran Milo, Łukasz Murawski, Natalia Nurek, Sylwia Paszyna, Tomasz Pieseł, Przemysław Puchalski, Kuba Sarata, Katarzyna Sikora-Protasiuk, Mateusz Suryś, Piotr Szałaśny, Joanna Szastałło, Jacek Szlak, Grzegorz Szymborski, Krzysztof Wałaszewski, Anna Wawszkiewicz, Łukasz Wełniak, Maja Wiśniewska, Adam Zemełka.
Zapraszamy do lektury. Niech doświadczenia Twoich odbiorców będą wyłącznie pozytywne i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży!