W trzecim w 2022 r. wydaniu „Marketera+” skupiamy się na budowaniu doświadczeń użytkownika. Specjaliści od UX, UI, programowania, copywritingu oraz mediów społecznościowych doradzają, jak tworzyć skuteczne komunikaty, strony WWW i oferty. Nasi autorzy piszą m.in. o najnowszych rozwiązaniach, które warto uwzględnić w projektowaniu, podpowiadają, jakie badania prowadzić i z jakich narzędzi korzystać, a także dzielą się wskazówkami na temat środków językowych pasujących do poszczególnych kanałów komunikacji.

Sporo uwagi poświęcamy tworzeniu stron internetowych. Zastanawiamy się, jak zaprojektować nowoczesną witrynę, łączącą użyteczność z kreatywnością. Z jakich technologii korzystać? Jakie są obecne trendy? Jak dbać o treści, pozycjonowanie, dostępność i architekturę informacji? Odpowiedzi m.in. na te pytania przeczytasz w „Forum »Marketera+«”.
W „M+” 53 przyglądamy się również roli psychologii w UX. Szeran Milo pokazuje, jak w praktyce zastosować heurystyki Nielsena, a Ewa Dudek pisze m.in. o prawach terapii gestalt, które przydają się w projektowaniu. Na temat psychologii strony WWW wypowiadają się także Michał Maj i Andrzej Kozdęba, którzy przedstawiają 15 kroków do zaprojektowania witryny budzącej zaufanie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Poza sferą wizualną ważna w UX jest także warstwa słowna. Uwagami na temat języków korzyści i strat dzieli się Katarzyna Sikora-Protasiuk, a Stanisław Konował wskazuje trzy metody prostego języka, które sprawdzą się w tekstach marketingowych. Z kolei pewien językoznawca pisze w felietonie o nietypowym zleceniu i poleca siedem technik… zwierzęco skutecznego copy.
W nowym numerze „Marketera+” znajdziesz też m.in. praktyczny poradnik pisania angażujących tekstów reklam na Facebooku i Instagramie czy artykuł o architekturze informacji na LinkedInie. A gdy używasz mediów społecznościowych (i nie tylko), pamiętaj o emoji. Rolę tych niewinnych znaczków, które mają duży potencjał w marketingu i UX, opisuje Anna Karcz-Czajkowska.
Zanim jednak wgłębisz się w temat numeru, zachęcamy do przeczytania wywiadu z Davidem Aakerem. Emerytowany profesor Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, autor 17 książek na temat marketingu i brandingu, opowiada o konsekwencjach zmian w rozumieniu kapitału marki, najnowszych trendach w brandingu i wyzwaniach przyszłości.
Zamów „M+” 53 o projektowaniu komunikatów, stron WWW i ofert, które angażują i sprzedają
Z „M+” 53 dowiesz się m.in.:
- na co zwrócić uwagę podczas tworzenia nowoczesnej strony internetowej,
- jak dbać o treści, pozycjonowanie, dostępność i architekturę informacji,
- jak szybko i zgodnie z budżetem wdrożyć nową stronę WWW,
- co sprawia, że użytkownicy uznają stronę internetową za godną zaufania,
- jakie są obecne trendy w UX i kiedy warto je wykorzystywać,
- jakie zasady z różnych obszarów psychologii przydają się w projektowaniu UI i UX,
- czym są heurystyki Nielsena i w jaki sposób dzięki nim możesz projektować produkty i usługi spójne z dążeniami klientów,
- jaka jest rola badań UX w projektowaniu strony internetowej i jak je przeprowadzić, jak personalizować ścieżkę zakupową i dbać o pozytywne doświadczenie użytkownika,
- jak na stronie WWW wpływać na postrzeganie cen przez klientów,
- jakie techniki prostego języka sprawdzą się w tekstach marketingowych,
- jak korzystać z emoji w marketingu i UX,
- jak pisać angażujące teksty reklam na Facebooku i Instagramie,
- jakie elementy zamieścić na swoim profilu na LinkedInie,
- na co zwrócić uwagę podczas tworzenia wiadomości tekstowych,
- jak odkryć wartość biznesową swojej oferty,
- jak wykorzystywać języki korzyści i strat do konstruowania skutecznych komunikatów,
- jak napisać ofertę zgodnie z prawem.
„M+” 53 to 108 stron inspirującej lektury, która pomoże Ci w budowaniu pozytywnych doświadczeń Twoich odbiorców.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzielili się:
Gabriela Baka, Dorota Bienicewicz, Ewa Dudek, Paweł Dunia, Konrad Dziejarski, Magdalena Fedorczuk, Robert Głowacki, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Adrian Hołota, Łukasz Hodorowicz, Małgorzata Iwańska, Agata Jankowska, Marcin Kalkhoff, Anna Karcz-Czajkowska, Paweł Konopiński, Stanisław Konował, Andrzej Kozdęba, Michał Kuliś, Piotr Lubański, Michał Maj, Ewa Mieżwińska, Szeran Milo, Łukasz Murawski, Natalia Nurek, Sylwia Paszyna, Tomasz Pieseł, Przemysław Puchalski, Kuba Sarata, Katarzyna Sikora-Protasiuk, Mateusz Suryś, Piotr Szałaśny, Joanna Szastałło, Jacek Szlak, Grzegorz Szymborski, Krzysztof Wałaszewski, Anna Wawszkiewicz, Łukasz Wełniak, Maja Wiśniewska, Adam Zemełka.
Zapraszamy do lektury. Niech doświadczenia Twoich odbiorców będą wyłącznie pozytywne i przyczynią się do zwiększenia sprzedaży!