Jedyną stałą w e-marketingu jest zmiana. Wiemy to dobrze szczególnie my – marketerzy. Ciągłe nadążanie za nowymi technologiami, mediami czy formami reklamowymi wymaga stałego pogłębiania zarówno wiedzy o całym ekosystemie, jak i konkretnych kompetencji. Jak zatem rozwijać się w branży?
Studia podyplomowe? Szkolenia? Oczywiście. Ale to z certyfikatem DIMAQ zadbasz o stały rozwój w digital marketingu – swój, swojego zespołu i swojej firmy!
Co to jest DIMAQ?
DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital-marketingowych, rekomendowany przez IAB Europe. Dzięki niemu pracodawcy mogą weryfikować, porównywać i ewaluować niezbędny poziom umiejętności pracowników i kandydatów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zapamiętaj
Od 2015 r., gdy standard powstał, certyfikat DIMAQ jest swoistym must have’em w branży e-marketingu. W Polsce mogą się nim pochwalić ponad 3 tys. specjalistów, a ich liczba sukcesywnie rośnie. Dlaczego? Bo certyfikat oznacza, że masz odpowiednie kompetencje i że stale je aktualizujesz – rozwijasz je wraz z rozwojem branży online.
Jak DIMAQ zapewnia stały rozwój kompetencji e-marketingowych?
DIMAQ opiera się na idei lifelong learningu. Co to oznacza? Aby zdobyć certyfikat, trzeba zdać egzamin, który weryfikuje wiedzę ogólną o digital marketingu, podzieloną na 12 obszarów.
Certyfikat ważny jest przez dwa lata. Aby go utrzymać, w okresie ważności należy zdobyć określoną liczbę punktów recertyfikacyjnych. Przyznaje się je za udział w szkoleniach, studiach, konferencjach, za Twoje publikacje czy artykuły.
Zapamiętaj
Mechanizm certyfikacji działa zatem dwutorowo – zdobywając certyfikat, potwierdzasz określony poziom wiedzy o e-marketingu, a przez recertyfikację rozwijasz konkretne kompetencje i umiejętności ze swojej specjalizacji.
Basic czy Professional? Który poziom certyfikatu jest dla Ciebie?
Certyfikat DIMAQ przyznawany jest na dwóch poziomach, zależnie od Twojego miejsca na rynku marketingu online.
1. DIMAQ Basic to poziom podstawowy, który potwierdza rozumienie kluczowych pojęć digital marketingu i umiejętność ich zastosowania w biznesie. Poziom jest przeznaczony dla:
- marketerów i właścicieli firm,
- studentów i absolwentów kierunków e-marketingowych.
2. DIMAQ Professional to poziom średniozaawansowany, który potwierdza kwalifikacje pozwalające prowadzić działania operacyjne w digital marketingu. Jest przeznaczony dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów,
- praktyków tradycyjnego marketingu.
Wskazówka
Chcesz sprawdzić swój poziom wiedzy o e-marketingu? Nie wiesz, który poziom certyfikatu jest dla Ciebie? Możesz zrobić test próbny dostępny na stronie dimaq.pl/test.
Możesz skorzystać ze szkoleń, które kompleksowo przygotują Cię do zdobycia certyfikatu DIMAQ, lub wziąć udział w ponad 20 kursach, które rozwijają konkretne kompetencje. Na każde z nich możesz uzyskać nawet 80% dofinansowania, a my bezpłatnie pomożemy Ci w pozyskaniu środków. Sprawdź naszą ofertę: dimaq.pl/akademia-dimaq.
Materiał partnera