Marketerzy potrzebują efektywnych narzędzi, które usprawniają ich pracę oraz oszczędzają czas. Dotyczy to również wyboru i zamówienia upominków z nadrukiem. Pomimo olbrzymiej liczby sklepów niewiele jest zaawansowanych rozwiązań, które pozwalają na zamówienie gadżetów z nadrukiem całkowicie online. Wciąż trzeba czekać na wyceny i przesłanie wizualizacji przez dostawcę. Właśnie dla tych, którzy chcą zamówić gadżety w kilka minut, do tego tanio i samodzielnie, powstała platforma PROMO.GIFT czyli kompletny system do zamawiania gadżetów online. Dlaczego warto wybrać konfigurator promo.gift?

- Widzisz dostępność tysięcy gadżetów w magazynie
Jest w czym wybierać. Oszałamiająca ilość gadżetów w ofercie sprosta oczekiwaniom większości klientów biznesowych. Przy każdym produkcie widnieją jego aktualna ilość w magazynie oraz warianty kolorystyczne.
- Ceny gadżetów zależą od zamawianej ilości
Większa ilość = niższa cena. Ceny zmieniają się same w zależności od podanej ilości, co pomaga szybko dostosować budżet za-
mówienia. Można też zamówić wzór gadżetu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Wgrywasz logo i jest już wszędzie
Wystarczy przesłać logo lub grafikę w popularnym formacie: pdf, eps, cdr, svg, png, tiff lub psd, aby zobaczyć je natychmiast na wszystkich gadżetach w sklepie. Automatyczna wizualizacja pomaga wyobrazić sobie efekt końcowy.
- Wskazujesz miejsce i rodzaj nadruku
Za pomocą intuicyjnego edytora samodzielnie wybierasz rodzaj nadruku i umieszczasz grafikę na przedmiocie w dostępnych miejscach. Poprawki wprowadza się na bieżąco, aż do osiągnięcia zadowalającego efektu.
- Finalny etap – wygodnie zamykasz proces
Jak w każdym e-sklepie na koniec czeka Cię wypełnienie danych dotyczące przesyłki, miejsca dostawy, faktury i bramka płatności online. I to wszystko. Po chwili otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Konfigurator zaprojektowany z myślą o efektywności eliminuje czasochłonne procesy związane z tradycyjnym składaniem zamówień. Dzięki elastyczności oraz przemyślanej automatyzacji, wszystkie etapy – od wyboru produktu po finalizację zakupu – zrealizujesz w zaledwie kilka minut. Szybsza realizacja zamówienia pozwoli na dotrzymanie nawet napiętych terminów kampanii.
Czy oznacza to, że sprzedawcy mogą zacząć się pakować? Niekoniecznie. Istnieją przecież klienci, którzy cenią obsługę osobistą. Jednak promo.gift posiada dwie cechy, które z pewnością pokochają wszyscy:
- Transparentna wycena zależna od ilości. Przejrzystość kosztów już na etapie wyboru produktu – bez dodatkowych opłat czy konieczności oczekiwania na wycenę –
to olbrzymie uproszczenie zamawiania gadżetów. - Samodzielna wizualizacja nadruku. Realistyczna wizualizacja nadruku na wybranym gadżecie pozwala uniknąć wielokrotnego przesyłania poprawek do agencji. System pozwala na korektę i zatwierdzenie projektu zupełnie bez udziału zewnętrznych projektantów.
Konfigurator promo.gift to idealne narzędzie dla profesjonalistów w marketingu, którzy pragną realizować skuteczne kampanie w sposób szybki i oszczędny. Zapraszamy do testowania!
Napisz do nas na: zapytania@promoshop.pl.
Materiał reklamowy partnera