Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży? Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika? Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet? W jaki sposób rozpoznawać manipulacje handlowców i reagować na nie? – odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.
28 maja w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się już 8. edycja renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru sprzedaży w Polsce.
Dr Joanna Heidtman podpowie jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół podczas certyfikowanych warsztatów zdradzi Rafał Tabaczek, trener Alior Instytut Biznesu, zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. Wskazówkami jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż podzieli się Robert Noworolski – współzałożyciel, prezes i senior partner Quest Change Managers. Warsztaty z budowania i wdrażania systemu pracy opartego na „dobrej wielozadaniowości” poprowadzi Marek Kowalczyk – ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży opowie Maciej Kroenke, który na stanowisku head of pricing w międzynarodowej grupie usług B2B, odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na pięciu rynkach Europy Centralnej i Zachodniej. Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych zaprezentuje Robert Solga, radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Konferencja podzielona jest na trzy bloki tematyczne:
- coaching przywódczy,
- wyzwania
- narzędziownia szefa sprzedaży.
W każdym prelekcja i certyfikowane warsztaty.
Czego nauczysz się podczas konferencji?
- Poznasz narzędzia i metody, dzięki którym będziesz skuteczniej porozumiewał się z zespołem i zarażał handlowców swoją wizją.
- Będziesz potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę do sprawniejszego zarządzania handlowcami i bezpośredniego zwiększenia sprzedaży.
- Zdobędziesz certyfikaty ukończenia poszczególnych warsztatów oraz certyfikat uczestnictwa w konferencji.
- Poznasz osoby, które odpowiadają za sprzedaż w czołowych firmach w Polsce i wymienisz się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują!
Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania uczestników.
Rezerwacja miejsc dostępna jest na stronie wydarzenia. Im wcześniejsza, tym większy jest rabat.
Marketer+ jest patronem medialnym konferencji.
[kreska]Harmonogram wydarzenia:
- 09.45 – 9.50 – Uroczyste powitanie: Joanna Czeladzińska/Forum Media Polska 9.50 – 10.30 – Jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach? dr Joanna Heidtman
- 10.30 – 11.30 – Warsztat: Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół? Rafał Tabaczek/Alior Instytut Biznesu
- 11.30 – 12.00 – Sprzedaż i marketing – two become one Jakub Oleksy/Sparc Media
- 12.00 – 12.40 – Jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż? Kontrolowanie, dyscyplinowanie i rozliczanie zespołów sprzedażowych Robert Noworolski/Quest Change Managers
- 12.40 – 13.30 – Przerwa obiadowa
- 13.30 – 13.35 – Kampanie i eventy społeczne jako skuteczna metoda efektywnej sprzedaży Krystyna Radkowska/ZwalczNude.pl
- 13.35 – 14.05 – Tajniki nowoczesnej sprzedaży z wykorzystaniem marketing automation Marek Stopka/Benhauer
- 14.05 – 14.55 – Jakie metody oceny wskaźników sprzyjają wyciąganiu właściwych wniosków w zakresie sprzedaży? Tomasz Olejnik
- 14.55 – 15.40 – Warsztat: W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży? Standardy pracy szefa sprzedaży Maciej Kroenke/FernPartners
- 15.40 – 16.15 – Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych? Robert Solga/Robert Solga i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych
- 16.15 – 16.55 – Warsztat: Jak zarządzać realizacją sprzedaży eliminując złą wielozadaniowość? Marek Kowalczyk/MANDARINE Project Partners
- 16.55 – 17.00 – Uroczyste zakończenie
[kreska]Kiedy: 28.05.2015, godzina 9:00
Gdzie: Novotel Airport Warszawa
Koszt, rezerwacja: www.kongres-sprzedazowy.pl