Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego? Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.

Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy o m.in.: reklamie e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak, Grupa Profit Plus), analizie danych (Łukasz Zakrzewski, Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy Influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media) i czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki badania Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.
Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:
- Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
- Czego od sklepów oczekują klienci
- Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
- Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
- Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
- W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce
Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce.
Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching – szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.
Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.
Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24 a partnerami strategicznymi są imoje i Twisto.pl
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce w tym jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Organizatorem eTradeShow jest IC Events – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.