Książka Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

Publikacja zawiera:
– teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
– szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
– charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
– wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,
– zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,
– opis struktury branży eventowej w Polsce,
– wypowiedzi niemal 40 praktyków – uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Publikacja ukazała się na początku października 2016 nakładem Wydawnictwa Difin i jest dostępna m.in. w księgarni internetowej.
Marketer+ jest Partnerem wydania.
Tytuł: Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej
Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Difin