Książka Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

Publikacja zawiera:
– teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
– szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
– charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
– wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,
– zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
– opis struktury branży eventowej w Polsce,
– wypowiedzi niemal 40 praktyków – uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Publikacja ukazała się na początku października 2016 nakładem Wydawnictwa Difin i jest dostępna m.in. w księgarni internetowej.
Marketer+ jest Partnerem wydania.
Tytuł: Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej
Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Difin