Firmowa Wigilia to nie tylko kolejne spotkanie służbowe, jak niektórzy twierdzą… To także niezły test z organizacji, zarządzania i kompetencji społecznych. Jak zatem przygotować event bożonarodzeniowy?

Po pierwsze primo
Spotkanie wigilijne jest dla Pracowników. Spytaj kadrę, w jakiej formie chciałaby się spotkać – może, to świetna okazja na wprowadzenie wewnętrznej ankiety. Zdziwisz się jakie będą odpowiedzi.
Może się okazać, że „rodzice” będą preferowali spotkanie mikołajkowe dla dzieci lub świąteczny bal charytatywny w szczytnym celu, młodsze pokolenie raczej postawi na integrację połączoną z wyjazdem.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pamiętaj! Spraw, by firmowa wigilia była radosnym świętowaniem, a nie przykrym obowiązkiem.
Po drugie primo
Sprawdź catering i lokalizację. Żadna impreza nie może się udać, jeżeli menu nie będzie różnorodne i sprawdzone. Nie ma znaczenia, czy jest to Wigilia w siedzibie, wyjście do restauracji lub wyjazd do hotelu, który sprzyja lepszej integracji. Poświęć zatem jeden dzień, a nawet i dwa, na sprawdzenie jakości i formy podawanego posiłku. Pofatyguj się na site inspection do miejsca, w którym będzie realizowane wydarzenie Twojej firmy. Nic nie stracisz, a możesz tylko zyskać.
Pamiętaj! Doświadczenie ma znaczenie – wybieraj mądrze.
Po trzecie primo
Formuła i multikulturowość. Coraz więcej organizacji ma charakter multikulturowy, zatem należy wziąć pod uwagę: różnorodność wyznania, wartości i poglądy. Jeżeli firma składa się z osób o różnej narodowości, kulturze, religii nie proponuj śpiewania kolęd podczas wieczoru. Świetnie się sprawdzi 12 potraw, jako wprowadzenie w polską tradycję.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Pamiętaj! Wybierz formułę, jak najbardziej „neutralną”, by spotkanie było „dla wszystkich” i nikt nie czuł się niekomfortowo.
Po czwarte primo
Atrakcje podczas firmowej gwiazdki. Wigilia firmowa nie musi być sztywnym spotkaniem przy stole, czy standing party – stepując z nogi na nogę i patrzeć na zegarek. Warto pomyśleć o organizacji dodatkowych atrakcji – mogą być różne – od lepienia pierogów po Christmas Party z koncertem.
Pamiętaj! Jak nie masz pomysłu, nie wiesz jak to zrobić – nie bierz się za to sam. Skorzystaj z pomocy doświadczonych agencji eventowych.
Po piąte primo
Wiedza podatkowa też się przyda przy organizacji bożonarodzeniowego eventu. Przy organizacji tego typu wydarzeń sprawdź w HR, czy możesz wykorzystać zaległy fundusz szkoleniowy. Zawsze coś zostaje. Ponadto warto jest wiedzieć, że Christmas Party może być kosztem podatkowym – pod warunkiem, że są zaproszeni wyłącznie pracownicy. Pamiętaj! Odrobina tej wiedzy sprawi, że rozliczenie takiego eventu będzie „bułką z masłem”.
Wigilia firmowa urządzona w eleganckich wnętrzach Hotelu Windsor, gdzie życzliwa obsługa i przyjazna atmosfera jest nieodłącznym towarzyszem każdej realizacji. Serdecznie zapraszamy firmy oraz agencje eventowe do kontaktu z działem sprzedaży: dlaBiznesu@windsorhotel.pl
Artykuł promocyjny.