Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi w tym roku organizuje cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. Druga edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 14-18 września.
Cykl pięciodniowych warsztatów IAB Internet Week składa się z prezentacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom marketingu internetowego w pigułce. Są one prowadzone przez ekspertów czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy online.
– IAB Internet Week jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie poszerzania wiedzy i czerpania z doświadczeń praktyków marketingu online. Uczestnicy warsztatów mogą liczyć na porcję dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników branży marketingu online, jak i menedżerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów z wykorzystaniem narzędzi online.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, a zgłoszenia można dokonać tutaj.
Podczas IAB Internet Week poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:
- brand advertising online,
- e-commerce,
- marketing automation,
- internet of things,
- content marketing,
- engagement optimization,
- mobile marketing,
- programmatic buying,
- real time performance marketing,
- strategia komunikacji,
- wykorzystywanie danych w sprzedaży,
- projektowanie nowoczesnych modeli biznesowych.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.