InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.
W dniach 14-16 września br. Rzeszów, a dokładnie Kielnarowa, gdzie znajduje się Centrum Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, stanie się domem dla setek przedstawicieli świata marketingu, agencji reklamowych i digitalowych, startupowców oraz inwestorów. Słowem wszystkich, którzy na co dzień pracują i zarabiają w internecie oraz wpływają na jego kształt.
Internet łączy ludzi
Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów. Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Od lat na Becie pojawiają się też reprezentanci świata e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowie i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów – stwierdza Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta.
Znani i lubiani
W tym roku na scenie pojawi się ponad 60 prelegentów. Wśród będą m.in. Steve Nash (czyli Kacper Nowak, muzyk, DJ), który opowie o rozwoju muzyki elektronicznej i jej subiektywnie opowiedzianej historii, wszystko ubarwi dźwiękiem tworzonym przy użyciu Microsoft Surface, Rafał Masny z Abstrachuje.tv, Piotr Bucki, twórcy Suchara Codziennego, Paweł Tkaczyk, Daniel Aduszkiewicz, Dominik Komar, Marcin Szeląg, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group czy Grzegorz Miłkowski z ContentHouse. Stale uzupełniana lista występujących dostępna jest pod tym adresem.
Partnerem głównym wydarzenia jest Microsoft Surface. – W czasie konferencji będziemy korzystać z urządzenia Surface Pro 4, na którym zagra na nim Steve Nash. Grono partnerów dopełniają G2A, INIS, Divante, NeoClick, ContentHouse, PayU, Wonga.com, Dentsu Aegis Network, New Balance, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Prezydent Miasta Rzeszowa. Bez nich trudno byłoby stworzyć Betę w kształcie, który dobrze znanym – mówi Tułecki.
Nie samą pracą człowiek żyje
InternetBeta to nie tylko inspirujące prezentacje, networking i relacje biznesowe, lecz także wieczorne imprezy integracyjne, które stały się wręcz mini festiwalem muzycznym. Dotychczas na Becie wystąpili m.in.: Novika, Skubas, RYSY, KAMP! i Future Folk. Teraz też nie będzie inaczej, ponieważ fantastyczną atmosferę zapewnią Bovska, Gooral, Milov czy wspomniany już Steve Nash.
Patronat medialny nad konferencją objęli między innymi: Marketer+, Nowa Sprzedaż Rzeczpospolita, portal rp.pl, SOCIALPRESS, Bloomberg Businessweek Polska, MarketingLink i MobieClick.
Organizatorem jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.