Branża e-commerce przeżywa istny boom rozwojowy, a z nim postępuje coraz większa profesjonalizacja. Sklepy internetowe mierzą się z nowymi wyzwaniami, budują swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe podejścia, w tym m.in. o customer experience. CX odgrywa bowiem coraz większą rolę w budowaniu przewag konkurencyjnych na rynku, co tworzy pole do rozwoju dla tych, którzy są bliżej klienta oraz rozumieją wagę jego potrzeb. Poniższy artykuł pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o najczęściej popełnianych błędach w projektowaniu doświadczeń klienckich w e-sklepach oraz wskaże proste podpowiedzi, jak ich unikać. Lepiej bowiem uczyć się na cudzych błędach, aniżeli swoich. Miłej lektury!
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak ważny jest CX w budowaniu przewag konkurencyjnych produktów cyfrowych?,
- czy customer experience da się mierzyć?,
- jakie błędy oraz gdzie są popełniane najczęściej w projektowaniu doświadczeń zakupowych?, co robić, aby unikać tych błędów?