Po kilku latach pracy jako konsultant w branży marketingu B2B widzę w niej wyraźną zmianę: coraz mniej osób kwestionuje potrzebę prowadzenia działań marketingowych B2B, natomiast wielu klientów jest niezadowolonych z pierwszych efektów tych działań. Na potrzeby tego artykułu zebrałem dobre praktyki, które ułatwią Ci rozpoczęcie lub rozwinięcie działań marketingowych w sektorze B2B i pozwolą uniknąć popełnienia najczęstszych błędów w procesie generowania leadów.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego każda firma B2B powinna publikować treści w internecie,
- jakie treści wykorzystywać do edukowania klientów i kwalifikowania leadów,
- jak zoptymalizować działania inbound- i outbound-marketingowe,
- jakich błędów unikać na początkowym etapie wdrażania działań marketingowych B2B,
- jak sprawić, żeby klient wiedział, jak wykorzystać Twój produkt do osiągnięcia swoich celów biznesowych.