Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego naprawdę szukają w Google Twoi potencjalni klienci? O tym podczas konferencji IAB HowTo win SEARCH in 2019 opowiedzą najlepsi branżowi eksperci, m.in. Stacey MacNaught i Michał Sadowski. Trzecia edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich odpowiedzialnych w swoich firmach za marketing w wyszukiwarkach już 4 kwietnia w Warszawie!
Podczas IAB HowTo win SEARCH in 2019 otrzymasz wielką dawkę eksperckiej wiedzy, dobrych praktyk, najnowszych rozwiązań oraz inspirujących case studies z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.
Dowiesz się, w jaki sposób za pomocą Google Ads dokonać analizy odbiorców i zwiększyć sprzedaż w poszczególnych kanałach, jak zdefiniować insighty i przełożyć je na działania w GDN czy YouTubie, jak przygotowywać kampanie w dobie Voice Search oraz jak wykonywać audyt działań PPC, by zwiększać ich efektywność. Nasi eksperci pokażą również, jak budować wzrosty widoczności i ruchu na stronie www, jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu oraz siłę contentu do wsparcia działań SEO. Zaprezentują case studies takich marek jak: doz.pl, Oknoplast czy Shoper, a także przedstawią przykłady rozwiązań do wdrożenia od zaraz.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przed nami trzecia edycja eventu IAB HowTo win SEARCH, przy czym dwie poprzednie okazały się dużym sukcesem i zostały wysoko ocenione przez uczestników. Równocześnie przekazali nam oni ciekawe spostrzeżenia dotyczące tematów, które chcieliby, aby zostały zaprezentowane w trakcie kolejnych edycji. W odpowiedzi na te spostrzeżenia, obok prezentacji merytorycznych pokazujących teoretyczny aspekt marketingu w Google, zaprezentowanych zostanie jeszcze więcej case studies poruszających szerokie spektrum zagadnień SEM.
– mówi Łukasz Iwanek, właściciel, Internetica, przedstawiciel Rady Programowej IAB HowTo SEARCH
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów z Michałem Sadowskim (Brand24) oraz Stacey MacNaugth (ekspert SEM) na czele. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdą się także: Krzysztof Marzec (DevaGroup), Tomasz Starzyński (Up&More), Adam Cieśla (Sempai) Łukasz Chwiszczuk (MediaGroup), Justyna Pruszyńska (Bluerank), Łukasz Walczuk (DOZ.PL), Łukasz Iwanek (Internetica), Piotr Guziur (Marketing Online), Krzysztof Zach (Semahead), Adrian Kornacki (MullenLowe MediaHub).
Konferencję adresujemy do wszystkich odpowiedzialnych za działania SEO, PPC i content marketingowe w swojej firmie, którzy szukają rozwiązań, inspiracji i kontaktów w branży reklamowej,
Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsor wydarzenia: Senuto.
Patroni medialni: Marketer+, Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, My Company, naTemat, Newspoint, Wirtualna Polska.
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/search-2019/