Wyszukiwarki internetowe to często wykorzystywane i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji? Jakie są trendy w Search Marketingu? Jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami? O zmianach algorytmów, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV opowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo win in search marketing in 2018”. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia b.r. w Warszawie.
Wyszukiwarki są od lat najpopularniejszym miejscem w polskim internecie, odwiedzanym każdego miesiąca przez miliony użytkowników. Pozostają też podstawowym drogowskazem dla szukających informacji internautów. Zmieniają się za to sposób działania tej usługi i techniki budowania dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania.
Temu m.in. będzie poświęcona najbliższa konferencja „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Efektywne techniki
Podczas spotkania eksperci z agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach zaprezentują najnowsze i najciekawsze case studies prowadzenia organicznych i płatnych działań search engine marketing (SEM). Przedstawione zostaną także najbardziej efektywne techniki prowadzenia działań paid search i SEO.
Poznasz także sposoby ich skutecznego łączenia i wspomagania działaniami z zakresu content marketingu. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z własnych systemów sprzedażowych marketerów do prowadzenia real-time performance marketingu w wyszukiwarce. Poznają też najważniejsze zmiany w sposobie korzystania z wyszukiwarki, np. wyszukiwanie głosowe i sposoby adaptacji działań marketingowych do tych zmian.
Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
„IAB HowTo win in search marketing in 2018” to już druga edycja konferencji IAB z serii HowTo organizowanej przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach tej organizacji.
Nasz ubiegłoroczny event organizowany w ramach IAB HowTo okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiadając na potrzeby zgłaszane przez uczestników, rozszerzyliśmy tematykę spotkania o obszar płatnej reklamy w wyszukiwarkach. Tym samym proponujemy przekrój zagadnień w dwóch ścieżkach tematycznych – od pozycjonowania (SEO) do płatnej reklamy, prezentowanych w wymiarze bardziej biznesowym (studia przypadków) lub technicznym i skierowanych przede wszystkim do marketerów – komentuje Maciej Gałecki, szef Grupy Roboczej SEM IAB, CEO Bluerank.
Gwarancja jakości
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego jest starannie dobrane grono prelegentów. Z dwoma polskimi ekspertami na czele, dobrze znanymi na świecie: Łukaszem Żeleznym z ZPG i Kasparem Szymańskim z TBA.
Wśród występujących podczas IAB HowTo, poza wymienionymi wyżej ekspertami, znajdą się specjaliści i praktycy marketingu w wyszukiwarkach z agencji zrzeszonych w IAB. M.in.: Łukasz Chwiszczuk Media Group, Anna Wielgus-Miller i Szymon Bukowicz z Bluerank Hitspot Media, Andrzej Siniawski z Cube Group, Piotr Guziur z Marketing Online, Marcin Stańdo z Sempai, Dawid Liegman z Wavemaker, Piotr Zieliński z Ecselis, Emilia Radecka z Cube Group, Marcin Pawłowski z Performics, Piotr Matusiak z Bluerank, Łukasz Iwanek z Internetica.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: gazeta.pl, MyCompany, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Na Temat, Wirtualna Polska Media.
Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 450 zł netto, a dla firm niezrzeszonych 550 zł netto. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat – 100 zł netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.
Więcej informacji: HowTo win in search marketing in 2018.