Wdrożenie loterii wiąże się z wieloma formalnościami i obostrzeniami. Warto jednak podjąć to wyzwanie, ponieważ loteria nadal jest jedną z najbardziej skutecznych form aktywacji konsumenckiej. Celem e-booka jest przedstawianie poszczególnych etapów planowania i wdrożenia loterii. Do publikacji dołączone zostały również wzory dokumentów.
W 2023 r. izby administracji skarbowej wydały 446 zezwoleń na loterie promocyjne, co oznacza, że co miesiąc pojawia się na rynku ok. 37 nowych akcji. Łatwo zauważyć, że spora część to loterie cyklicznie powtarzane przez marki, co jest dość wyraźnym potwierdzeniem ich skuteczności, nawet jeśli firmy nie dzielą się efektami w postaci liczb.
Organizację loterii można zlecić na zewnątrz, wówczas zaangażowanie ogranicza się do potwierdzenia budżetu, puli nagród, terminu, etc. Można również realizować to we własnym zakresie. Wtedy warto skorzystać z praktycznych wskazówek, zawartych w tym ebooku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W publikacji znajdziesz konkretne instrukcje, wzory dokumentów oraz rekomendacje, również te dotyczące nowoczesnych technologii oraz specyfiki nagród. Całość została podzielona na kilka części:
- Przewodnik po organizacji loterii – krok po kroku od przygotowania, przez realizację, aż po rozliczenie (Grzegrzółka Loterie).
- Rozwiązania technologiczne – jak nowoczesne narzędzia wspierają automatyzację i bezpieczeństwo (Interactive Systems).
- Loterie SMS – wykorzystaj potencjał komunikacji SMS do angażowania uczestników (SMSAPI).
- Atrakcyjne nagrody – jak dobrze dobrane nagrody, szczególnie cyfrowe, przyciągają uczestników (Pluxee Polska).
🚀E-book jest bezpłatny. Można go pobrać na stronie przynosimyszczescie.pl. Wszyscy, którzy zrobią to do 15 stycznia 2025 r., mają możliwość udziału w loterii promującej publikację, a tym samym – szasnę na atrakcyjne nagrody.To kompendium wiedzy na temat loterii promocyjnych, które jest wynikiem naszego 25-letniego doświadczenia w ich organizacji: za nami ponad 3 tysiące loterii, które projektowaliśmy, nadzorowaliśmy bądź organizowaliśmy. Z tej perspektywy widzimy z jednej strony, jak zmieniająca się technologia otwiera przed nami nowe możliwości, np. komunikacji z odbiorcą w czasie rzeczywistym, a z drugiej, że zdrapka ciągle jest aktualna (…). Damy Ci wiedzę, która ułatwi współpracę z działem zakupów, prawnym, księgowym, marketingu lub z agencją reklamową, która organizuje Twoją loterię; a jeśli pracujesz w jednej z takich agencji – damy Ci wiedzę na temat tego, jak projektować rozwiązania, które będą cieszyły się uznaniem Twoich Klientów – pisze we wstępie Rafał Grzegrzółka, CEO Grzegrzółka Loterie.
Patronem medialnym e-booka jest „Marketer+”