Jet Line, agencja reklamy zewnętrznej, intensywnie rozwija swoją sieć ekranów digital out of home (DOOH). Plan inwestycyjny zakłada w 2025 r. powiększenie sieci do 600 ekranów w miastach G8 (obecnie jest ponad 530). Jet Line wprowadza także pakietową sprzedaż kampanii na MORE, czyli wygodne warianty dostosowane do potrzeb i budżetów reklamodawców, które ułatwią planowanie kampanii DOOH i maksymalizację ich efektywności.

Nasze sieć MORE ma coraz więcej ekranów w świetnych lokalizacjach, znamy je doskonale i wiemy, do kogo dociera przekaz. Wybraliśmy grupy odbiorców, o które najczęściej pytają klienci. Na podstawie danych z sensorów opracowaliśmy miejsca, w których emitowane kampanie najprościej osiągną założone cele. „Proste pakiety, w których masz MORE” wprowadzamy na prośbę klientów, aby skrócić procesy decyzyjne i uprościć planowanie kampanii na ekranach – mówi Beata Chojecka–Kuczek, dyrektor sprzedaży Jet Line.
„Proste pakiety, w których masz MORE” to jedna z możliwości procesu zakupowego w Jet Line. Jest to odpowiedź na pytania reklamodawców, którym zależy na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach. Pakiety są trzy, różnią się liczbą emisji. Każdy z nich dociera do wybranej grupy odbiorców kampanii, np. „prosto do KOBIET”, „prosto na ZAKUPY”, „prosto i LOKALNIE”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Pakiet S – 1,1 mln emisji
- Pakiet M – 1,9 mln emisji
- Pakiet L – 4 mln emisji
Standardowo raport z realizacji zawiera dane demograficzne widowni spotów uruchomionych w ramach kampanii – płeć i wiek w 4 przedziałach – oraz Proof of Play, czyli audyt liczby i czasu emisji.
Ekrany MORE to sieć ponad 530 cyfrowych nośników reklamy DOOH w 8 największych miastach w Polsce. Są adresowane do pieszych, lokalizowane w miejscach maksymalnego ruchu, w punktach usługowych, gastronomicznych, sklepach. Kampanie na MORE docierają do szerokiej grupy odbiorców w naturalnym rytmie ich codziennych aktywności.
Materiał reklamowy partnera