Dofinansowania unijne – zapewne każdy o nich słyszał, a duża część z nas miała z nimi bezpośredni kontakt. Osoby odpowiedzialne za promocję i reklamę na pewno niejednokrotnie słyszały o Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. Są ku temu przynajmniej trzy powody: po pierwsze, etap marketingowy stanowi w nim ważną składową, od której w dużej mierze uzależniony jest sukces całego projektu, po drugie – w tym i przyszłym roku na etap marketingowy wejdą setki projektów, które dostały dofinansowania w 2012 i 2013 roku, po trzecie – mowa o interesujących budżetach marketingowych, bo o ok. 200-260 mln zł w skali wszystkich projektów od 2008 roku. Perspektywa kusząca, ale czy dla każdego bezpieczna i realna do osiągnięcia?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie budżety marketingowe wiążą się z projektami unijnymi,
- na jakie elementy we wniosku należy zwrócić szczególną uwagę,
- co ułatwia, a co utrudnia realizację projektów unijnych (zapisy sporego ryzyka).