Wystartowała 17. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku do Jury dołączyły nowe osoby, formularz zgłoszeniowy został znacząco uproszczony, a termin zgłoszeń wydłużony aż do 7 lipca. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, która startuje co roku nieprzerwanie od 16 lat. Dotychczas wzięło w niej udział niemal 1200 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W tegorocznej, 17. edycji Konkursu firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne w 12 kategoriach.
– Uprościliśmy formularz konkursowy, by zgłaszanie publikacji stało się jeszcze łatwiejsze. Wydłużony termin nadsyłania prac wynika z cyklu wydawniczego publikacji kwartalnych. Coraz częściej numery z drugiego kwartału ukazują się na początku lipca, chcieliśmy więc umożliwić start w Konkursie również tych prac – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 7 lipca 2017 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.