Zapraszamy do udziału w konkursie urodzinowym Marketer+! Do wygrania 3 atrakcyjne zestawy po 6 książek o tematyce marketingowej. Świętuj z nami szóste urodziny!
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w konkursie! Zwycięzcy zostali poinformowani drogą e-mailową.
Konkurs organizowany jest dla czytelników magazynu Marketer+. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Który z dotychczasowych numerów „Marketera+” najbardziej wpłynął na Twoje działania i dlaczego?
Odpowiedź należy przesłać na adres: redakcja@nowy.marketerplus.pl w temacie wpisując – Konkurs urodzinowy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Konkurs trwa do 30.03.2017 (do godziny 23:59).
Redakcyjne jury wyłoni trzech zwycięzców, którzy otrzymają zestawy 6 książek o tematyce marketingowej:
1. Wizualny młotek Laura Ries
2. Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych Tomasz Reich
3. Sztuka zwycięstwa Phil Knight
4. Rewolucja z marketing automation Grzegorz Błażewicz
5. Jak nowe technologie zmieniają biznes Krzysztof Ratnicyn
6. Marketing wartości Justyna Bakalarska
Powodzenia!
REGULAMIN KONKURSU
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Konkurs jest organizowany pod nazwą „KONKURS URODZINOWY” i jest zwany dalej: „Konkursem”.
- Organizatorem Konkursu jest Grupa Marketer Spółka Jawna, ul. Stefczyka 32 lok. 5, 20 -151 Lublin, NIP 712-31-50-456.
- Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w internecie, na stronie internetowej magazynu „Marketer+” (www.marketerplus.pl).
- Konkurs rozpocznie się dnia 24.03.2017 (o godz. 15.0o) i zakończy dnia 30.03.2017 (o godzinie 23:59). Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do dnia 3.04.2017.
WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.
- W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz innych firm współpracujących przy organizacji i przeprowadzeniu konkursu ani członkowie najbliższej rodziny pracowników tych podmiotów. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, kuzynów i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
NAGRODY I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Nagrodami w Konkursie są 3 zestawy po 6 książek o tematyce marketingowej: Wizualny młotek Laura Ries, Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych Tomasz Reich, Sztuka zwycięstwa Phil Knight, Rewolucja z marketing automation Grzegorz Błażewicz, Jak nowe technologie zmieniają biznes Krzysztof Ratnicyn, Marketing wartości Justyna Bakalarska.
- Trzech zdobywców nagród w Konkursie wyłoni Jury, w skład którego wejdą redaktorzy magazynu „Marketer+”.
- Zadaniem Uczestników jest wysłanie maila na adres: redakcja@nowy.marketerplus.pl z odpowiedzią na pytanie: Który z dotychczasowych numerów „Marketera+” najbardziej wpłynął na Twoje działania i dlaczego?
- Poprzez zgłoszenie odpowiedzi konkursowej w sposób określony w niniejszym regulaminie, Uczestnik Konkursu oświadcza, że zgłoszona przez niego odpowiedź nie narusza przepisów prawa, ani prawem chronionych dóbr, a Uczestnik jest w pełni uprawniony do zgłoszenia pytania do Konkursu oraz udzielenia zgody na publikację. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w przypadku skierowania z tego tytułu roszczeń przeciwko Organizatorowi zobowiązuje się do całkowitego zaspokojenia wszelkich roszczeń oraz do zwolnienia Organizatora z obowiązku jakichkolwiek świadczeń z tego tytułu.
- Jury wyłoni zdobywców nagród wybierając najbardziej kreatywne odpowiedzi.
- Zdobywcy nagrody zostaną powiadomieni o wygranej w wiadomości e-mailowej po zakończeniu konkursu.
- Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Zdobywca powinien w terminie 1 (jednego) dnia od dnia wysłania powiadomienia przesłać swoje dane adresowe, pod rygorem przepadnięcia prawa do nagrody.
- Nagroda zostanie wydana zgodnie z przepisami Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz. U. Z 2000 r., Nr 14, poz.176).
- Nagrody wyślemy pocztą.
DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU
Dane osobowe
- Akceptując treść niniejszego regulaminu i biorąc udział w Konkursie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych Organizatorowi w poniższym zakresie. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Grupa Marketer Spółka Jawna, ul. Stefczyka 32 lok. 5, 20 -151 Lublin, NIP 712-31-50-456 dla celów organizacji i przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia i powiadomienia ewentualnych zwycięzców oraz przekazania nagród. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w Konkursie.
- Grupa Marketer informuje, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu w/w ustawy. Właściciel danych ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania w siedzibie Grupy Marketer. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Spółkę w zakresie dozwolonym przez w/w ustawę. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Grupy Marketer na piśmie.
- Nadesłanie zgłoszenia do Konkursu oraz udział w głosowaniu oznacza akceptację warunków Konkursu i Regulaminu.
REKLAMACJE
- Reklamacje związane ze sposobem przeprowadzenia Konkursu będą przyjmowane w formie pisemnej w siedzibie Organizatora, w terminie do 1 dnia od momentu poinformowania o wynikach Konkursu. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje jedynie uczestnikom Konkursu.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 1 dnia roboczego od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie właściwym dla siedziby Organizatora.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do niewydania nagrody w przypadku pozostającego w związku z Konkursem naruszenia przez Uczestnika przepisów Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia długości trwania konkursu, jeśli po upływie regulaminowego czasu trwania konkursu nie będzie mógł przyznać wszystkich nagród.
- W kwestiach nieuregulowanych znajdują zastosowanie odpowiednie postanowienia Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory powstałe na tle wykonania niniejszego Regulaminu rozstrzyga Sąd.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest do wglądu w serwisie internetowym https://marketerplus.pl
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie lub zaniechanie uczestników Konkursu oraz osób trzecich.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Konkursu, jego przerwania lub zawieszenia z ważnych przyczyn niezależnych od Organizatora, a przede wszystkim z powodu zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających realizację nagrody.
- Materiały reklamowo-promocyjne mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie wątpliwości dotyczące Konkursu należy wyjaśniać wyłącznie w formie korespondencji pisemnej na adres Organizatora.