Na rynku pojawiła się najnowsza książka Macieja Tesławskiego pod mocnym tytułem "Konsument wierny jak pies", dotycząca tak ważnej kwestii lojalności oraz projektowania programów lojalnościowych.
Lojalność… Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.
Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów…
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
- jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
- jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
- jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.
Marketer+ jest patronem medialnym książki!
Tytuł: Konsument wierny jak pies
Autor: Maciej Tesławski i Przyjaciele
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Słowa i Myśli