Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera „MBA w dziesięć dni” pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicago, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.
[cytat_prawo]Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zdecydowanie tańsza od studiów. Polecam!
[autor]Tom Fischgrund, autor książki „The Insider’s Guide to the Top Ten Business Schools”, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Harvarda, rocznik 1980, menedżer ds. marketingu w Coca-Coli[/autor][/cytat_prawo]Pozycja obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z książki nauczysz się m.in.:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- czytać i interpretować sprawozdania finansowe;
- opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;
- rozumieć zasady i metody rachunkowości;
- zarządzać relacjami z szefem;
- opracowywać strategie;
- rozumieć koncepcję wartości bieżącej;
- wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów;
- wyceniać akcje, obligacje i opcje;
- interpretować język prawa gospodarczego;
- używać żargonu menedżerów
- i wielu innych rzeczy.
Na kartach tej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.
O autorze:
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka „MBA w dziesięć dni” rozeszła się w ponad 400 tys. egzemplarzy i cieszy się uznaniem specjalistów. Silbiger, który ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z 10 najlepszych studentów, mieszka z rodziną w Filadelfii.
[kreska]Tytuł: MBA w dziesięć dni: Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu
Tytuł oryginalny: The Ten-Day MBA: A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America’s Top Business Schools
Autor: Steven A. Silbiger
Rok i miejsce wydania: Warszawa 2014
Wydawnictwo: MT Biznes