Kiedyś mówiło się o ludziach, że są honorowi, mają renomę, są uznanymi specjalistami… Teraz o fachowcu powiemy, że ma „wyrobioną markę”. Wciąż jednak chodzi o to samo – o dobrą opinię. Ten, kto się nią cieszy, szybko zdobywa nowych klientów – a ten, kto potrafi ich utrzymać, zyskuje dobrą opinię. Wszystko jak dawniej. Inne są tylko nazwy i narzędzia do zarządzania tym procesem, który dzisiaj nazywamy personal brandingiem.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego strategia komunikacji powinna być elementem personal brandingu,
- co jest istotne w strategii komunikacji marki osobistej,
- jak przeprowadzić audyt własnego wizerunku w sieci,
- jak określić cele komunikacji oraz co i do kogo mówisz,
- co sprawia, że marka osobista jest wiarygodna,
- jak określić, jaka komunikacja jest wartościowa dla Twoich odbiorców,
- jakie ważne pytania trzeba sobie zadać w procesie tworzenia strategii komunikacji, aby była ona spójna z Twoją osobą.