CallPage - firma tworząca wtyczkę, która pozwala na oddzwanianie do odwiedzających stronę internetową w 28 sekund, przygotowała projekt edukacyjny pod nazwą Marketingowe wtorki z CallPage. Od stycznia 2018 roku w każdym tygodniu marketerzy i przedsiębiorcy z całej Polski szkolą się na bezpłatnych webinarach z topowymi ekspertami, m.in. z Pawłem Salą, Arturem Jabłońskim, Michałem Sadowskim i Barbarą Stawarz-Garcíą.
Marketingowe wtorki z CallPage to ponad 40 godzin bezpłatnych szkoleń online. Celem projektu jest przekazywanie praktycznej wiedzy z szeroko rozumianego marketingu. Do współpracy zaproszono najlepszych praktyków w Polsce. Do tej pory odbyło się 10 spotkań, podczas których uczestnicy mieli okazję wysłuchać prelekcji na temat: aktualnych trendów marketingowych, nowości w AdWords, social listeningu, marketing moments, RODO, komunikacji marki na YouTubie, budowania obecności marki w social media, tworzenia prezentacji.
Prelegenci dzielą się doświadczeniem, wskazówkami, case studies oraz praktycznymi narzędziami do wykorzystania w różnego typu kampaniach marketingowych. Wydarzeniem specjalnym był wywiad live z Michałem Sadowskim z Brand24.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Nasze doświadczenie biznesowe pokazuje, że istnieje ogromne zapotrzebowanie wśród marketingowców i właścicieli firm na zdobywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu marketingu. Obowiązki zawodowe nie zawsze pozwalają na regularne wyjazdy na konferencje i szkolenia stacjonarne. Dlatego zdecydowaliśmy się zaproponować webinary online. Tak jak w przypadku naszego wcześniejszego cyklu, czyli Online Marketing Maratonu, ta forma przekazywania wiedzy okazała się strzałem w dziesiątkę. Do tej pory w Marketingowych wtorkach z CallPage wzięło udział ponad 5 000 osób, co nas bardzo cieszy – mówi Aleksandra Pudlik, koordynatorka projektu Marketingowe wtorki z CallPage.
Marketingowe wtorki z CallPage są bezpłatne. Żeby w nich uczestniczyć, chętni muszą zarejestrować się na stronie projektu. Webinary odbywają się na żywo w każdy wtorek o godzinie 10:00. Podczas spotkań przewidziany jest czas na zadawanie pytań do prowadzących. Nagrania szkoleń są udostępniane uczestnikom za pośrednictwem strony internetowej, dzięki czemu mogą do nich wrócić później.
Dotychczasowi prelegenci
Jakub Zięcina (CallPage), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Mateusz Czech (Brand24), Justyna Matuszak-Leśny i Marcin Marczewski (Resilia), Kamil Borek (LifeTube), Kinga Odziemek (Brainly Bees), Barbara Stawarz-García (HappyContent), Kamil Kozieł (PrezART), Michał Sadowski (Brand24), Paweł Sala (Freshmail).
Jesteśmy partnerem projektu, obok Startup Academy i Semstorm.