Coraz większa konkurencja na rynku e-commerce powoduje, że skuteczna promocja sklepu internetowego zyskuje jeszcze bardziej na znaczeniu. Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najskuteczniejszych kanałów promocji on-line, a wg najnowszych badań przeprowadzonych przez serwis www.godealla.pl, aż 83% e-sklepów korzysta w celach reklamowych z usług pozycjonowania (SEO) lub linków sponsorowanych w wyszukiwarkach (PPC). W niniejszym artykule przedstawione zostały zalecane elementy optymalizacji SEO sklepu internetowego, które pozwolą na zwiększenie ROI z kampanii oraz osiągnięcie lepszych rezultatów od konkurencji.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest optymalizacja SEO serwisów internetowych i jakie są jej zalety,
- jakie są najważniejsze elementy optymalizacji SEO,
- które składowe optymalizacji zyskały w ostatnim czasie większe znaczenie dla wyszukiwarek,
- jakie zmiany zaszły w algorytmie i jakie są trendy w polityce Google’a związane ze sklepami internetowymi.