Dla coraz większej grupy przedsiębiorców oczywistym staje się fakt, że siła, która dziś drzemie w konsumencie, jest większa niż kiedykolwiek przedtem: to on decyduje o powodzeniu naszej działalności, to on – kupując nasz produkt – sprawia, że możemy się rozwijać, to on w końcu, zadowolony z naszej usługi, poleca ją innym. Menedżer, chcący zasłużyć na miano „innowacyjnego”, „podążającego za potrzebami konsumentów” czy chociażby „nowoczesnego”, kartkuje więc książki, przegląda strony internetowe, jeździ na szkolenia, a wszystko po to, by spróbować uszczknąć dla siebie kilka przydatnych wskazówek, które odmienią jego biznes. Po części ma rację – zapewnienie właściwej obsługi współczesnemu, niezwykle wymagającemu klientowi nie jest zadaniem łatwym, dlatego też w najnowszym numerze „Marketera+” przyglądamy się nowoczesnej obsłudze klienta.
Na 110 stronach wydania zamieściliśmy artykuły, które przybliżą m.in.:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- jakie są najbardziej aktualne trendy w obsłudze klienta,
- jaka jest rola obsługi klienta w procesie budowania marki,
- jak wygląda obsługa, o której marzą klienci i co leży u jej podstaw,
- co sprawia, że – nawet mimo niskich cen – klienci odchodzą do konkurencji,
- jak sprawić, by klienci pokochali Twoją firmę,
- jakich zasad musisz przestrzegać, aby prawidłowo realizować obsługę niezadowolonych klientów,
- jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila,
- jak wykorzystać wiadomości SMS w obsłudze klienta,
- jak sprawić, by klienci pracowali na Twój sukces.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Pełny spis treści nr 1(16) luty – kwiecień 2015:
- Marketing w erze 3.0
- Perspektywa stratega
- Smart(fonowa) droga nabywcy
POD LUPĄ: NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA
- O krok przed konsumentem – trendy w obsłudze klienta
- Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki
- Nowoczesna obsługa klienta nigdy nie istniała
- Customer experience management w praktyce
- Jak sprawić, by klienci pokochali Twoją firmę, wykorzystując to, co o nich wiesz lub wiedzieć powinieneś?
- Obsługa reklamacji i niezadowolenia klienta
- Jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila?
- Komunikacja SMS w obsłudze klienta
- Pozwól klientom pracować na Twój sukces
- Obsługa klienta w e-commerce
- Nie śledźmy pralek na Instagramie, czyli internet do rzeczy
- Jak analizować i usprawniać podejmowane działania promocyjne?
- 5 metod na dotarcie do generacji Z
- Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0
- 7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1.
- Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social media Część 2.
- Okrakiem na barykadzie Część 3.
- Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 3.
- Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 4.
- Ostatni telemarketer na Ziemi, czyli słów kilka o zmianach w prawie telekomunikacyjnym
- Nie każ mi myśleć
- KALENDARZ MARKETERA: maj, czerwiec, lipiec
- Felieton: Żaden związek nie jest idealny
- Felieton: Rozwijaj się, marketerze