Co mówić, aby klient chciał Cię słuchać? Jak wzbudzić pragnienie posiadania w trakcie rozmowy telefonicznej? Jak radzić sobie, kiedy słyszysz: „Nie mam czasu”, „Nie widzę takiej potrzeby”, „Jest kryzys” albo „Dobrze mi się pracuje z obecnym kontrahentem”? M.in. odpowiedzi na te pytania w czerwcowo-lipcowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce sprzedaży przez telefon.
Na 118 stronach „Nowej Sprzedaży” 3(4) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- na czym powinien być oparty skrypt sprzedażowy;
- ile kosztuje stworzenie własnego call center;
- jak ułożyć plan sprzedaży dla call center;
- jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy podczas kontaktu z klientem;
- co mówić, aby klient chciał Cię słuchać;
- jak pozyskiwać i dbać o leady sprzedażowe przydatne dla call center;
- jakie są największe wyzwania związane z nowoczesnym call center;
- jak wzbudzić pragnienie posiadania w trakcie rozmowy telefonicznej;
- jak radzić sobie, kiedy słyszysz: „Nie mam czasu”, „Nie widzę takiej potrzeby”,„Jest kryzys” albo „Dobrze mi się pracuje z obecnym kontrahentem”;
- jakie są zasady telefonicznego savoir-vivre’u;
- jakie narzędzia pomogą Ci zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych;
- jak motywować zespół handlowców sprzedających przez telefon;
- jak stworzyć skuteczny system prowizyjny dla sprzedawców telefonicznych.
Zamów teraz czwarty numer Nowej Sprzedaży
Końcówka czerwca to idealny moment na handlowy rachunek sumienia. Zostało już tylko pół roku, żeby nadgonić braki pierwszego półrocza. Wskazówki, jakie działania podjąć, dlaczego wakacje mogą być najlepszym okresem sprzedażowym i co robić, aby skutecznie wykorzystać sezon letni znajdziesz w czerwcowo-lipcowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ponadto z „Nowa Sprzedaż” 3(4) dowiesz się m.in.:
- na co zwrócić uwagę przed włączeniem do zespołu sprzedażowego nowego pracownika;
- jak wygląda rozmowa coachingowa „od kuchni”;
- jak zarządzać doświadczeniami klientów;
- jak dbać o współczesnego klienta;
- jakie błędy w komunikacji niewerbalnej szkodzą obsłudze klienta;
- dlaczego stary e-mailing wciąż sprzedaje;
- dlaczego ustalanie cen w oparciu o konkurencję może prowadzić do poważnych problemów;
- jakie są reguły wywierania wpływu;
- jak zabezpieczyć się przed odejściem handlowca z firmy i zabraniem klientów.
Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 3(4) to:
- najważniejsze techniki perswazji przydatne w tworzeniu handlowego skryptu;
- podstawowe wskaźniki oceny efektów pracy konsultantów i sprzedawców telefonicznych;
- jak obliczyć ROI z inwestycji w wewnętrzne call center;
- najczęstsze błędy popełniane w kontaktach telefonicznych w branży B2C;
- praktyczne porady na temat przeprowadzenia skutecznej rozmowy telefonicznej;
- sposoby na zachęcenie klienta do pozostawienia kontaktu;
- jak reagować na najczęstsze wątpliwości klientów;
- 10 zasad telefonicznego savoir-vivre’u;
- skuteczny system prowizyjny krok po kroku.
Autorzy „Nowej Sprzedaży” 3(4) to:
Monika Bartkowiak, Dorota Bienicewicz, Marta Bryła-Gozdyra, Anna Gola, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Wojciech Herra, Paulina Hinz-Żurowska, Rafał Judek, Karolina Jóźwik, Roman Kawszyn, Tomasz Kierski, Iza Krejca-Pawski, Maciej Kroenke, Dominika Maciejak, Przemysław Mik, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Rafał Mróz, Marcin S. Rogowski, Jakub Sadowski, Jarosław Stępkowski, Piotr Stohnij, Dorota Szcześniak-Kosiorek, Michał Szehidewicz, Joanna Wazowicz, Szymon Zwoliński
Zamów teraz czwarty numer Nowej Sprzedaży
Spis treści:
- Druga połowa meczu jest decydująca – rozegraj ją z głową | Autor: Dorota Bienicewicz
- Mądrze wykorzystaj sezon wakacyjny | Autor: Wojciech Herra
- #TEMAT NUMERU: Złote zasady telemarketingu | Autorzy: Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński
- #TEMAT NUMERU: Zaplanuj sukces, czyli skuteczna sprzedaż telefoniczna dla handlowców | Autor: Iza Krejca-Pawski
- #TEMAT NUMERU: Nie popełniasz tego błędu podczas sprzedaży przez telefon, prawda? | Autor: Monika Bartkowiak
- #TEMAT NUMERU: Dzwonisz? Opór i wątpliwości Twoich klientów mogą Ci pomóc | Autor: Rafał Mróz
- #TEMAT NUMERU: Telefoniczna prezentacja oferty – język korzyści to za mało. Obrazuj! | Autor: Roman Kawszyn
- #TEMAT NUMERU: Co robić po pierwszej telefonicznej rozmowie sprzedażowej? | Autor: Michał Szehidewicz
- #TEMAT NUMERU: Jak zwiększyć liczbę telefonów od potencjalnych klientów? | Autor: Tomasz Kierski
- #TEMAT NUMERU: Call center – multikanałowość odpowiedzią na multiklientaod potencjalnych klientów? | Autor: Paulina Hinz-Żurowska
- #TEMAT NUMERU: Ile kosztuje stworzenie własnego call center? | Autor: Jarosław Stępkowski
- #TEMAT NUMERU: Jak motywować zespół handlowców sprzedających przez telefon? | Autor: Rafał Judek
- #TEMAT NUMERU: Skuteczny system prowizyjny dla sprzedawców telefonicznych | Autor: Przemysław Mik
- #TEMAT NUMERU: Savoir-vivre w rozmowach przez telefon | Autor: Dorota Szcześniak-Kosiorek
- Jak zabezpieczyć się przed odejściem handlowca z firmy i zabraniem klientów? | Autor: Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
- Jak ustalać ceny na konkurencyjnych rynkach? | Autor: Maciej Kroenke
- Content marketing w sprzedaży | Autor: Piotr Stohnij
- Dlaczego stary e-mailing wciąż sprzedaje? | Autor: Judyta Mojżesz-Zimonczyk
- Zespół – jedna z tajemnic sprzedaży | Autor: Anna Gola
- Rozmowa coachingowa z handlowcem krok po kroku | Autor: Jakub Sadowski
- Traktuj klienta jak ambasadora swojej marki | Autor: Marta Bryła-Gozdyra
- Znajdź nić porozumienia z klientem – mowa ciała w obsłudze klienta | Autor: Dominika Maciejak
- Sprzedaż to randkowanie z klientem – jak robić to skutecznie? | Autor: Joanna Wazowicz
- Radykalne negocjacje – Gra tylko dla orłów! Część 4. Podlegasz wpływowi i nawet o tym nie wiesz | Autor: Marcin S. Rogowski
- Felieton: Sprzedawco – ucz się lub zgiń | Autor: Marcin S. Rogowski