Jak prezentować klientowi płynące z oferty wartości? Na czym polega cebulowa teoria sprzedaży i jak ją stosować w praktyce? Jakie błędy są najczęściej popełniane w ofertach sprzedażowych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w grudniowo-styczniowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce przygotowania ofert handlowych.

Mija właśnie rok, odkąd na rynku pojawił się pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”. Jesteśmy dumni, ponieważ w krótkim okresie zbudowaliśmy wspólnie markę, która jest synonimem rzetelnej, fachowej wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. To nasza wspólna zasługa: zespołu redakcyjnego, doskonałych autorów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, jak również Twoja, drogi Czytelniku. Kupując nasz magazyn, potwierdzasz, że to, co robimy, pomaga Ci w codziennej pracy, w rozwoju Twojej firmy i że potrzebujesz tego typu wiedzy. Z całego serca dziękujemy Ci za to zaufanie.
W bieżącym numerze wyjaśniamy, jak stworzyć skuteczną ofertę handlową. Nasi eksperci krok po kroku przeprowadzą Cię przez najskuteczniejsze metody i proces jej tworzenia. Dowiesz się m.in., jak prezentować klientowi płynące z oferty wartości, na czym polega cebulowa teoria sprzedaży i jak ją stosować w praktyce. Odkryjemy przed Tobą błędy, które są najczęściej popełniane w ofertach sprzedażowych. Podczas spotkań z klientami na pewno słyszysz, że zanim podejmą decyzję, muszą porównać Twoją ofertę z innymi. Zobaczysz, jak tworzyć oferty, aby były trudne do porównania z konkurencją. Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób stosować tzw. follow up, a w szczególności jak przygotować prawidłowy e-mail i kiedy dzwonić do klienta, aby poznać jego zdanie na temat oferty, kiedy komunikat jest ofertą w świetle prawa, kiedy można stosować oferty porównawcze i jak przedstawiać oferty w języku angielskim.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pokazujemy, jak przygotować plan sprzedaży oraz co, kiedy i jak mierzyć. Największymi sukcesami, celami i wyzwaniami sprzedażowymi dzielą się przedstawiciele marek ANSWEAR.com, Fortum Marketing i Sales, GetResponse, Grupy Atlas, Grupy Pracuj, Medicover Polska i Tax Care.
Zamów teraz siódmy numer Nowej Sprzedaży!
Na 108 stronach „Nowej Sprzedaży” 6 (7) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jak przygotować plan sprzedaży krok po kroku,
- które wskaźniki monitorować, aby poprawić sprzedaż,
- jakie błędy popełniane są najczęściej podczas tworzenia ofert,
- jak wykorzystać modele SPIN i AIDA podczas procesu ofertowania,
- jak sprawić, aby klient nie ziewał podczas prezentacji oferty,
- jakich argumentów użyć, gdy klient będzie wprost porównywał ceny konkurencji,
- jakie techniki prezentacji telefonicznej i sprzedaży zastosować, aby przy pierwszym kontakcie przekonać do zakupu,
- jakie kroki podjąć, by zamienić większość przesłanych ofert w zamówienia,
- jak wygląda skuteczny follow up krok po kroku,
- jak w efektywny sposób budować cenniki,
- jakie techniki lingwistyczne stosować, gdy klient użyje argumentu „konkurencja ma taniej”,
- kiedy komunikat jest ofertą w świetle prawa,
- czy możesz formułować oferty porównawcze,
- jakie aplikacje pomogą Ci optymalizować proces przygotowywania ofert,
- jak napisać ofertę handlową po angielsku.
Zamów teraz siódmy numer Nowej Sprzedaży!
Ponadto z „Nowej Sprzedaży” 6 (7) dowiesz się m.in.:
- czy i kiedy warto stosować skrypty w obsłudze klienta,
- jak skutecznie zarządzać procesem sprzedaży, aby go skracać,
- jakie są najważniejsze nawyki empatycznych handlowców,
- jak powinna wyglądać współpraca/podział obowiązków między marketingiem a sprzedażą,
- jak wprowadzić w życie proces ciągłego tworzenia wartości.
Zestawienia, które znajdziesz w „Nowej Sprzedaży” 6 (7), to:
- Przygotowanie planu sprzedaży krok po kroku
- 6 wskaźników wpływających na poprawę sprzedaży
- Emocje najmocniej oddziałujące na decyzje zakupowe klienta
- Jak krok po kroku zaprezentować ofertę sprzedaży
- 5 poważnych błędów w pisaniu e-maili, których należy unikać
- Jak efektywnie przedstawiać ofertę cenową klientowi
- Lingwistyczne techniki przydatne, gdy klient „zagra” konkurencją
- Na co trzeba uważać, prowadząc korespondencję z klientem zagranicznym?
- Przykładowy skrypt szczegółowy, którego celem jest sprzedaż
- Przykładowy skrypt wspomagający konsultantów helpdesku
- Najczęstsze komunikacyjne błędy zakłócające empatię w sprzedaży
- Elementy dokumentu z zasadami współpracy między marketingiem a sprzedażą
Autorzy „Nowej Sprzedaży” 6 (7) to:
Monika Bartkowiak, Artur Białkowski, Karol Dudij, Marcin Frątczak, Grzegorz Grodek, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk,Wojciech Herra, Rafał Judek, Karolina Jóźwik, Roman Kawszyn,Tomasz Kierski, Paweł Kisiel, Katarzyna Kłobukowska, Iza Krejca-Pawski, Jacek Łabuński, Dominika Maciejak, Przemysław Mik, Maciej Ossowski, Barbara Piasek, Michał Skurowski, Piotr Stohnij, Bartosz Talar, Tomasz Targosz, Wojciech Tomaszewski, Piotr Wilczyński, Ewa Wolska, Agnieszka Zawadka, Szymon Zwoliński, Radosław Żemło.