Już 11 maja odbędzie się konferencja Nowe media, nowa sprzedaż, której gość specjalny, David Meerman Scott, jeden z autorytetów nowoczesnego marketingu, sprzedaży i PR-u, wraz z innymi zaproszonymi ekspertami przekonywać będzie – na bardzo konkretnych przykładach – że świat sprzedaży i marketingu musi oprzeć się na nowych zasadach.
O internetowej rewolucji komunikacyjnej, potencjale serwisów społecznościowych i znaczeniu smartfonów wiele się mówi, ale tylko w nieznacznym stopniu przekłada się je na praktykę sprzedażową i marketingową firm. Tymczasem potrzeba zmian w mentalności i procesach biznesowych jest paląca.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Zasada numer jeden: dzisiaj nikogo nie obchodzi, czym właściwie zajmuje się twoja firma, albo jak działają twoje produkty – przekonuje David Meerman Scott, gość specjalny konferencji organizowanej przez „Harvard Business Review Polska”. – Nowe zasady marketingu i sprzedaży polegają na dogłębnym zrozumieniu, kim są potencjalni klienci firmy i dostosowanie treści do ich konkretnych oczekiwań – dodaje.
O tym, jak dostosować swój biznes do nowych warunków działania mowa będzie podczas majowej konferencji. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in.:
- jak odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów,
- za pomocą jakich narzędzi i zmian w procesie sprzedażowym ułatwić i uatrakcyjnić kontakt klienta z własna marką,
- jak docierać do większej liczby osób i firm, iść z duchem czasu i zyskiwać realną przewagę nad konkurencją.
David Meerman Scott jest autorem – bądź współautorem – dziesięciu książek (w tym czterech międzynarodowych bestsellerów), których nakład przekroczył ponad milion egzemplarzy. Jego publikacje (w tym blog) są obowiązkową lekturą dla profesjonalistów i organizacji, które chcą się wyróżniać na rynku, budzić zainteresowanie oraz podbijać serca i umysły klientów.
Konferencja odbędzie się 11 maja w Warszawie. Więcej informacji na meermanscott.pl.
„Marketer+” i „Nowa Sprzedaż” są patronami medialnymi wydarzenia.