Zbliża się finał zbierania zgłoszeń do TikTok Ad Awards CE 2025, największego i najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego organizowanego przez platformę TikTok w Europie Środkowo-Wschodniej. Marketerzy, agencje kreatywne i właściciele marek mają czas na zapisanie swoich kampanii do konkursu jedynie do 24 września.
TikTok Ad Awards to wyjątkowe wydarzenie, które od lat wyznacza standardy kreatywności i skuteczności w marketingu cyfrowym. To jedyny konkurs w regionie skoncentrowany wyłącznie na kampaniach zaprojektowanych w duchu „TikTok-first”, czyli stworzonych od podstaw z myślą o specyfice tej platformy, jej języku, trendach i kulturze.
Konkurs dla odważnych i skutecznych
TikTok Ad Awards CE 2025 to przestrzeń, w której spotykają się kreatywność, autentyczność i realne efekty biznesowe. Kampanie oceniane są nie tylko pod kątem pomysłowości, ale także skuteczności w osiąganiu celów marketingowych – od budowania świadomości marki po wzrost sprzedaży.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
TikTok to dziś przestrzeń, w której kreatywność spotyka się z efektywnością. Konkurs TikTok Ad Awards jest celebracją marek, które myślą odważnie, działają autentycznie i potrafią wykorzystać język platformy do budowania relacji i realizacji celów biznesowych. Tegoroczna edycja daje szansę nie tylko na nagrody, ale przede wszystkim na pokazanie siły pomysłów, które inspirują i zostają z odbiorcami na długo – mówi Rafał Drzewiecki, country manager TikTok Central Europe.
Nowością w tegorocznej odsłonie konkursu jest kategoria Greatest Impact – nagradzająca kampanie, które w szczególny sposób aktywizują społeczność TikToka wokół ważnych kwestii społecznych, łącząc kreatywność z odpowiedzialnością. W tej kategorii zgłoszenia mogą nadsyłać również NGO.
Kategorie TikTok Ad Awards CE 2025
W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać kampanie w pięciu kategoriach:
- Greatest Creative – dla najbardziej innowacyjnych i kreatywnych kampanii, które wykorzystują pełny potencjał platformy, łącząc działania płatne i organiczne.
- Greatest Impact – dla projektów, które poruszyły ważne tematy społeczne
i skutecznie zaktywizowały społeczność TikToka. W tej kategorii do konkursu mogą zgłaszać się również organizacje NGO. - Greatest Performance – dla kampanii sprzedażowych, które udowodniły, że kreatywność i efektywność mogą iść w parze.
- Greatest Branding – dla wyjątkowych kampanii brandingowych budujących rozpoznawalność i długofalową obecność marek na TikToku.
- Greatest TikTok – nagroda główna dla kampanii roku, która najlepiej uchwyciła potencjał platformy i stworzyła wyjątkowy moment kulturowy.
Zgłoszenia w każdej z kategorii są automatycznie rozpatrywane także w kategorii głównej Greatest TikTok.
Prestiżowe jury, międzynarodowa perspektywa
O sile TikTok Ad Awards świadczy nie tylko liczba zgłoszeń, ale także nazwiska jurorów: ekspertów marketingu, liderów branży, kreatywnych wizjonerów, którzy co roku oceniają zgłaszane kampanie. W skład jury wchodzą zarówno przedstawiciele TikToka, jak również niezależni specjaliści, którzy na co dzień wyznaczają trendy w komunikacji marek.
Międzynarodowy charakter konkursu sprawia, że wygrana staje się nie tylko wyróżnieniem lokalnym, ale także przepustką do szerszej rozpoznawalności na europejskim rynku reklamowym. W ubiegłorocznej edycji doceniono aż 32. marki z Polski, Czech i Rumunii, a jedną z najgłośniejszych kampanii była #DoritosBoldSquad, która w jeden dzień zaangażowała 3,2 miliona użytkowników TikToka i znacząco zwiększyła udział marki Doritos Romania w rynku.
Laureaci z poprzednich lat
Wśród dotychczasowych zwycięzców TikTok Ad Awards znalazły się takie marki jak Lidl, Komputronik czy Rossmann, ale także mniejsze firmy, które dzięki kreatywności potrafiły dorównać największym graczom, m.in. WuberTools. Sukces w konkursie nie zależy od wysokiego budżetu, lecz od świeżego podejścia i tworzenia angażujących kampanii, z którymi społeczność platformy chce wchodzić w interakcje. To właśnie autentyczne treści od marek na TikToku najlepiej odpowiadają preferencjom użytkowników tej platformy.
Widać to również w wynikach badań: niemal 4 na 10 polskich użytkowników (38%) przyznaje, że są bardziej skłonni kupić produkt od lokalnej marki, jeśli jej treści są autentyczne i nie przypominają tradycyjnej reklamy. Z kolei 81% użytkowników TikToka w Polsce twierdzi, że to właśnie kreatywne treści od małych, lokalnych firm zainspirowały ich do wypróbowania nowych produktów lub usług1.
W tegorocznej edycji TikTok Ad Awards małe i średnie przedsiębiorstwa mogą zgłaszać swoje kampanie we wszystkich dostępnych kategoriach konkursowych.
Co zyskują zwycięzcy?
TikTok Ad Awards to nie tylko prestiżowe statuetki czy uznanie w branży. Finaliści i laureaci otrzymują także:
- kredyty reklamowe TikToka, które pozwalają skuteczniej rozwijać swoje działania,
- specjalną odznakę TikTok Ad Awards wzmacniającą komunikację marketingową marek,
- partnerstwo mediowe i promocję w kanałach TikToka zwiększającą zasięg wyróżnionych kampanii.
Dzięki temu nagrodzone projekty zyskują dodatkowe wsparcie i mogą dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców – zarówno w regionie, jak i globalnie.
Kluczowe daty TikTok Ad Awards CE 2025
- Start zgłoszeń: 9 czerwca 2025
- Koniec zgłoszeń: 24 września 2025
- Ocena jury: 25 września – 30 października 2025
- Gale wręczenia nagród: 27 października – 11 grudnia 2025
Jak zgłosić kampanię?
Proces zgłoszeniowy jest szybki i intuicyjny. Wystarczy wejść na stronę: tiktokadawardseurope.com/centraleurope2025 i kliknąć przycisk „Enter now”.
Zgłoszenia mogą przesyłać zarówno duże brandy i międzynarodowe agencje, jak i mniejsze firmy czy lokalne zespoły marketingowe. To nie budżet, lecz kreatywność, pomysłowość i skuteczność decydują o sukcesie w konkursie.
1. Badanie własne TikToka dotyczące MŚP, 2025, przeprowadzone przez FocalData.

