Dnia 19 kwietnia br. miała miejsce premiera debiutanckiej książki Aliny Stasiak Droga do gwiazd, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to marketingowo-PR-owy shake. To publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.
Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne wnioski dotyczące nieustannego procesu kreowania wizerunku i budowania marki osobistej.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ta książka to marketingowo-PR-owy shake, w którym Alina Stasiak niezwykle umiejętnie połączyła wizerunek, personal branding, komunikację marki, myślenie i planowanie biznesowe z obserwacją życia gwiazd i celebrytów.
Publikacja dla każdego, kto chce, ucząc się na błędach i sukcesach innych, wejść na drogę do gwiazd…
Marketer+ jest patronem medialnym książki!
O Autorce:
Alina Stasiak
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM współpracującej z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, organizacji koncertów, eventów oraz marketingu i komunikacji w nowych mediach. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu wizerunku, budowania marki, mowy ciała, etykiety w biznesie i PR.
Autorka bloga dotyczącego wizerunku i marki, public relations, mowy ciała (www.alinastasiak.pl) oraz artykułów specjalistycznych w „Marketing & Biznes”, „Forum Logopedy” oraz „KoBBieciarnia Beauty & the Business”.
Tytuł: Droga do gwiazd
Autorzy: Alina Stasiak
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli