Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB. Zapraszamy!
W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, najbardziej inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce. Wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku, opowie kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.
Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn VP EMEA Facebook, Steve King CEO Publicis Media i Nikki Mendonça EMEA President OMD. Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz Data & Analytics Officer SMG Polska.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:
- omnichannel,
- customer journey,
- design thinking & innovation,
- badania & insights,
- technologia w służbie użytkownika.
Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod adresem: .
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.