Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie uzupełniona w trakcie warsztatów praktycznych.
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować na stronie Kongresu. To dobry początek, by dowiedzieć się, jak opanować kryzys wizerunkowy.
Kryzysy w teorii i praktyce
Uczestnicy tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów PR będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach dwóch różnych bloków tematycznych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Pierwszy z nich poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach.
- Drugi warsztat przygotowuje istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.
Ponadto w programie kongresu zaplanowano prezentację oraz panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska, pt. „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”.
Łączą one prezentację case study skutecznego zastosowania mediów społecznościowych oraz panel dyskusyjny, w czasie którego rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniami w mediach społecznościowych.
Komunikacja kryzysowa oczami ekspertów
Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in.: Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival.
Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej Kongresu w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Orange Polska, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Partnerami są także: CanZan oraz Media Visage.
***
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty.
Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.