Prof. Jerzy Bralczyk, Marcin Prokop, Marcin Maj i Michał Górecki to główni goście 9. edycji Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 12 marca w hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Znakomici mówcy i warsztatowa formuła to cechy charakterystyczne dla wydarzenia. Na IX Kongres Online Marketing złożą się m.in.: wystąpienie Marcina Prokopa poświęcone narzędziom w budowaniu marki osobistej, debata z udziałem prof. Jerzego Bralczyka nt. języka w reklamie i marketingu online oraz debata specjalna „Pytasz i wiesz” z udziałem największych przedstawicieli świata online, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar.
[cytat_prawo]Do współpracy przy obecnej edycji Kongresu, zaprosiliśmy Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w marketingu, a podczas wydarzenia dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[autor]Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska[/autor][/cytat_prawo]
Podczas Kongresu nie zabraknie także najlepiej ocenianych prelegentów poprzednich edycji – Marcina Maja, Macieja Ossowskiego, Tomasza Karwatki czy Marcina Kordowskiego. Ponad połowa Kongresu to warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.
W programie m.in.:
- Pozyskiwanie klientów – osobno dla MŚP i dużych firm – rozkładamy na czynniki pierwsze najskuteczniejsze akcje marketingowe z podziałem na wielkość firmy.
- Automatyzacja marketingu – jak zautomatyzować pozyskanie nowych klientów? Jak stworzyć profil idealnego klienta, który spełni oczekiwania handlowców?
- Segmentacja klientów – jak zwiększyć współczynnik otwieralności maili i zmniejszyć liczbę klientów wypisujących się z newslettera? Jak zbudować system oceny wartości klienta i sprzedać mu to czego szuka?
- “Śledzenie” klienta w internecie” – jak krok po kroku skonfigurować reklamę, która podąża za klientem w sieci? – sprawdzone rozwiązania, jak sprytnie wykorzystać remarketing w mediach społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż?
- Promocja sklepu internetowego – od podstaw po zaawansowane techniki – jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 r.? Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskania klienta? – sprawdzone mechanizmy i techniki działania do zastosowania od zaraz.
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc również nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów (liczba miejsc limitowana!).
Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.
>> Czytaj więcej: Krótkie podsumowanie 8. edycji Nowego Kongresu Online Marketing.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
[kreska]Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:00
Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
Szczegóły: www.kongres-online.pl
Wcześniejsza rezerwacja gwarantuje uzyskanie rabatu.