Agencja interaktywna zwykle rozpoczyna pracę dla nowego klienta od przeprowadzenia audytu stanu wyjściowego. Niezwykle ważne jest też wprowadzenie jego wytycznych w życie. Aby współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron, należy przygotować odpowiednio skonstruowaną umowę. Wychodząc naprzeciw, agencja Whitepress przygotowała darmowe wzory takich dokumentów na audyt SEO i UX.
Dzięki audytowi SEO oraz sporządzonemu na jego podstawie raportowi optymalizacyjnemu użytkownik strony internetowej może poznać jej słabe elementy, a następnie wdrożyć rozwiązania, dzięki którym strona ta będzie bardziej atrakcyjna dla użytkowników oraz lepiej pozycjonowana. Zlecając wykonanie audytu warto zadbać o to, aby został on przeprowadzony w oparciu o odpowiednią umowę, która należycie chroni interesy obu stron oraz daje gwarancję, że audyt zostanie przeprowadzony rzetelnie i terminowo.
– Audyty SEO i UX są niezwykle istotne z punktu widzenia klienta. Mam nadzieję, że opracowane przez nas umowy będą wartościowym wsparciem zarówno dla klientów jak i dla agencji interaktywnych – mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przykładowe umowy zostały przygotowane i omówione we współpracy z radcą prawnym Piotrem Stolarczykiem. Porady dotyczące audytu znaleźć można w artykule: Audyt SEO i audyt UX – omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem. Autorzy piszą o charakterze umowy, jej przedmiocie, sposobie realizacji, wynagrodzeniu i poufności. Dzięki temu omówieniu osoby bez prawniczego doświadczenia będą miały wiedzę na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu i omawianiu postanowień takiej umowy.
Pobierz umowę na opracowanie audytu SEO & UX
Pobierz umowę na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX