PKN ORLEN odświeżył logo VERVA. Bardziej dynamiczne, czytelne i prostsze wizualnie, wciąż podkreśla najważniejsze atrybuty marki - moc i dynamikę.
VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing, czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. Zobacz, jak przebiegał rebranding marki Verva.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Nowe oblicze teamu VERVA
Odświeżonej wizualnie VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej, 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.
– Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie wysoką jakością podkreśla Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN. – Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów, niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – dodaje.
Nowoczesny rebranding
VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Rebranding marki Verva objął kilka kluczowych elementów logo. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu jest zgodny z nowymi trendami w designie. Dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci “płynących” równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka – z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.
Głównym kanałem komunikacji odświeżonego logo VERVA będzie sieć detaliczna pod marką ORLEN, a zainicjowane zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 r.
Energia dla organizmu
Odświeżeniu poddany został także wygląd puszek napojów energetycznych VERVA, dostępnych na stacjach paliw PKN ORLEN. Nowe oznakowanie napoju jest zminimalizowane i uproszczone, zgodnie z najnowszymi trendami w designie opakowań. Czarno-srebrna kolorystyka nawiązuje do technologicznego trendu „turbo”, a kształty odwołują się do modernistycznych wartości designu streamline.
VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek z portfela PKN ORLEN.
Jest powszechnie kojarzona i lubiana. A teraz także dostosowana wizualnie do najnowszych trendów, nie tracąc przy tym nic ze swojego charakteru.
Informacja promocyjna.