Strategie SEO (w tym optymalizacja stron i pozyskiwanie linków zewnętrznych) przygotowywane dla firm z sektorów B2B i B2C są do siebie bardzo zbliżone. Warto jednak zwrócić uwagę na różnice w kwestii doboru słów kluczowych i miejsc, w których zdobywane są linki zewnętrzne, a co za tym idzie – określanie grup odbiorczych. Mają one bowiem znaczący wpływ na popularność strony i liczbę konwersji. Jak dobierać słowa kluczowe dla stron B2B? Gdzie umieszczać linki zewnętrzne, żeby przynosiły najlepsze efekty? Czym różnią się te działania w porównaniu do strategii SEO przygotowywanych dla firm z sektora B2C?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zachowują się potencjalni klienci Twojej firmy w sieci,
- czym różni się SEO dla stron www z sektorów B2B i B2C,
- jakie zmiany optymalizacyjne wprowadzić w swojej witrynie, żeby generowała więcej leadów.