Agencja More Bananas po raz kolejny organizuje charytatywny cykl webinarów „Różowy Październik & Wąsopad”. Specjaliści i specjalistki z różnych dziedzin marketingu podzielą się swoją wiedzą podczas zaplanowanych spotkań online. Wszystkie webinary bezterminowo będą dostępne na zamkniętej grupie, do której będzie można dołączyć po dołożeniu swojej cegiełki do zbiórki charytatywnej.
W More Bananas chcemy pamiętać, że prowadzenie biznesu to nie tylko zarabianie, lecz także dzielenie się wiedzą. Październik i listopad to miesiące związane z profilaktyką zdrowia kobiet i mężczyzn. Przy pomocy edukacji z zakresu marketingu pomagamy inicjatywom, które uważamy za ważne – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.
O czym będą webinary More Bananas?
Podczas webinarów z cyklu: „Różowy Październik & Wąsopad w More Bananas” odświeżysz swoją marketingową z wiedzę oraz zyskasz skuteczne i sprawdzone wskazówki, które wykorzystasz w swojej pracy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Tematy będą dotyczyły m.in. komunikacji w social mediach, AI, marki osobistej czy zagadnień prawniczych w marketingu. Za 8 webinarów dostępnych na specjalnej grupie na Facebooku i możliwość ich późniejszego odtworzenia zapłacisz 49 zł.
Zebrana kwota zostanie w całości przekazana na wybraną fundację wspierającą zmagania z rakiem.Harmonogram webinarów w ramach cyklu „Różowy październik & Wąsopad 2024”
- 7 października, godz. 14:00
Dagmara Pakulska, „Po co Ci marka osobista?” - 9 października, godz. 12:00
Anna Wawszkiewicz, „Jak (i po co) angażować społeczność wokół marki?” - 18 października, godz. 15;00
Anna Ledwoń-Blacha, „Od pomijania, przez seksualizację, po ideały AI. Gdzie w tym jest Twój biznes i co to dla niego [będzie] oznacza?” - 25 października, godz. 10:00
Aleksandra Hinc, „Wszystko co chciałabyś/chciałbyś wiedzieć o kwestiach prawnych w marketingu, ale boisz się zapytać” - 29 października, godz. 12:00
Anna Boenish, „Język komunikacji w reklamach „kobiecych produktów” - 5 listopada, godz. 13:00
Maciej Sowa, „Pomagaj i sprzedawaj. Etyczna perswazja w marketingu” - 15 listopada, godz. 16:00
Wojtek Żywolt, „Firmowy Tik Tok. Kto robi to dobrze?”…i wiele więcej!
W harmonogramie widzisz roboczą agendę. Harmonogram będzie systematycznie uzupełniany o kolejne webinary. Każdy z nich będzie miał własne wydarzenie na Facebooku. Szczegółowe informacje są dostępne na www.morebananas.pl.
Partnerem medialnym cyklu jest „Marketer+”