Branża marketingowa rozwija się niezwykle dynamicznie, a Internet stwarza coraz to nowsze możliwości komunikacji z konsumentami. Prowadzenie kampanii w różnorodnych mediach społecznościowych, odpowiednie targetowanie, content marketing, marketing mobilny, pozycjonowanie SEO/SEM czy e-mail marketing to tylko niektóre z zagadnień, których znajomość staje się obecnie niezbędnym elementem warsztatu każdego specjalisty w tym obszarze. Marketingowcy muszą więc być na bieżąco z nowinkami branżowymi, śledzić najnowsze trendy, a także podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się dziedzinie.

Uczelnia Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe „E-marketing w praktyce”. To interesująca propozycja dla marketingowców, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje o szeroko pojęty obszar digital i stać się specjalistami od omnichannel marketingu.
„To właśnie umiejętność zintegrowania kanałów i działania w omnichannel marketing dadzą przewagę rynkową absolwentom studiów podyplomowych w tym obszarze. Interakcja z klientem za pomocą wielu kanałów sprzedażowo-promocyjnych, z których każdy powinien wspierać kolejny, jest najefektywniejszą drogą do sukcesu promocji firmy” – mówi Maciej Hoffmann, kierownik kierunku „E-marketing w praktyce” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Na potwierdzenie tej tezy wystarczy przytoczyć badania przeprowadzone przez Aberdeen Group Inc., w których stwierdzono, że firmy stosujące omnichannel marketing zachowują średnio 89% swoich klientów, w porównaniu do 33% w przypadku firm ze słabym zaangażowaniem w omnichannel.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Studia zgłębiają również zagadnienia takie jak: planowanie, realizacja i badania efektywnościowe kampanii reklamowych, działalność w social mediach, nowoczesne narzędzia e-marketingowe, zarządzanie marką, najszybciej rozwijający się obecnie e-commerce, a także bieżące trendy społecznościowe, takie jak blogging i vlogging.
„Program uwzględnia także przygotowanie do oficjalnej certyfikacji IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ), a więc umożliwia zdobycie najbardziej rozpoznawalnego certyfikatu w branży internetowej” – dodaje Maciej Hoffmann.
Program studiów odzwierciedla ideę Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, która zawarta jest w haśle: kształcenie praktyków przez praktyków. Zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Wykładowcy to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w domach mediowych, agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, performance, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Wśród ekspertów znajdują się również przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych, firm badawczych oraz przedsiębiorstw zajmujących się tematyką usability.
„Studia to jedno, a praktyka drugie. Tak zazwyczaj myślą wszyscy decydenci w branży marketingowej. My jednak postawiliśmy na praktyczne podejście do zagadnień marketingu internetowego i to zdecydowanie wyróżnia nasze studia. W programie koncentrujemy się na prawdziwych sytuacjach i problemach, jakie można spotkać w świecie marketingu internetowego. Poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies przygotowujemy absolwentów do pracy zawodowej. Nasze studia umożliwiają także kontakt z najlepszymi praktykami z wieloletnim doświadczeniem na rynku” – mówi Maciej Hoffmann.
Studia kierowane są do osób, które chcą nie tylko poznać zagadnienia związane z kierunkiem studiów na poziomie teoretycznym, ale również do osób szukających możliwości praktycznego rozwoju w branży marketingowej, zarówno w firmach, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
„Wszystkie osoby zainteresowane tym programem już dziś zapraszamy na wyjątkowy dzień otwarty w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego – Festiwal rozwoju kariery. Uczestnicy spotkania będą mogli wziąć udział w wykładach otwartych dotyczących zagadnień takich jak: prawo, biznes i rozwój potencjału. Jeden z wykładów z bloku tematycznego dotyczącego biznesu będzie poświęcony marketingowi internetowemu. Festiwal odbędzie się 9 września, w sobotę, na Uczelni Łazarskiego w Warszawie” – dodaje Maciej Hoffmann.
Więcej informacji o wydarzeniu oraz formularz zapisów można znaleźć na stronie: www.ckp.lazarski.pl/festiwalrozwojukariery/
Pełny program studiów podyplomowych „E-marketing w praktyce” znajduje się na stronie: www.ckp.lazarski.pl.