Trójmiejska firma GetResponse, oferująca narzędzia do prowadzenia marketingowych działań online, organizuje akcję „Polski Biznes dla Ukrainy”. W jej ramach polskie firmy mogą realnie wesprzeć zarówno zamieszkałą na ogarniętych działaniami wojennymi ludność ukraińską, jak i tych, którzy uciekają przed wojną do Polski.
– Pomoc osobom dotkniętym konfliktem to nie tylko konieczność, to nasz obowiązek – mówi Szymon Grabowski, inicjator akcji, założyciel i prezes firm GetResponse oraz ClickMeeting, który sam przeznaczył 200 tys. złotych na start.
Akcja „Polski Biznes dla Ukrainy” ma na celu zebranie środków na zakup najpotrzebniejszych produktów. Są to głównie medykamenty oraz środki pierwszej potrzeby, które następnie zostaną wysłane transportem ciężarowym na Ukrainę. Będzie to możliwe dzięki wsparciu firmy InPost oraz współpracy z fundacją Zustricz. Kolejne transporty będą organizowane sukcesywnie, w miarę pozyskiwania dodatkowych środków od kolejnych firm.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Do akcji mogą przyłączyć się wszystkie firmy, które są skłonne przeznaczyć 1 tys. zł lub więcej. Poza zarządzanymi przez Grabowskiego GetResponse i ClickMeeting, do działań włączyły się inne przedsiębiorstwa, m.in. firma deweloperska Torus, InPost czy apteka DOZ Vita z Krakowa. Do tej pory zebrano 250 tys. zł.
Postępy akcji „Polski Biznes dla Ukrainy” można śledzić na specjalnie do tego celu przygotowanej stronie https://biznesdlaukrainy.pl/, która jest na bieżąco aktualizowana. Firmy, które pragną dołączyć do inicjatywy mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie. Mogą również zgłaszać chęć pomocy drogą e-mailową, korzystając z adresu kontakt@biznesdlaukrainy.pl.
Warto doczytać
- Społeczna odpowiedzialność biznesu a atak Rosji na Ukrainę
- Marki powinny zabrać głos w sprawie wojny
Chcesz poszerzyć wiedzę o CSR? Do odwołania 100% dochodu ze sprzedaży jubileuszowego 50 wydania „Marketera+” o marketingu odpowiedzialnym społecznie przeznaczamy na pomoc ofiarom wojny w Ukrainie przez Fundację PCPM (Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej). W wydaniu znajdziesz także przegląd 50 podcastów o marketingu i biznesie oraz obszerny dodatek o audycie.